منهای 500; واقعیت گازرسانی به خانه مجردی روستای رحمعلی بویراحمد

ساعت: 15:12
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۰
کد خبر: 1791265

مدیر عملیات شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت;

گازرسانی به روستای رحمالی از شهرستان بویراحمد این روزها به قدری در فضای مجازی گسترده شده است که فرماندار بویراحمد نیز جذب این روستا شده است، بنابراین قانون منفی 500 دلیل اصلی عدم وجود آن است. گازرسانی به بلوک

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش زاگرس صبح امروز، چند روزی است که فیلمی از اشک های مادر بویراحمدی به دلیل کمبود گاز در خانه پسرش در فضای مجازی دست به دست می شود.

با مداخله فرماندار بویراحمد در مورد گازرسانی نکردن یکی از اهالی روستای رحمالی، ماجرا کمی جدی تر شد به طوری که دهیاری علت گاز ندادن به منزل این مرد را عدم گازرسانی دانست. -رعایت رازداری قانونی خط انتقال گاز.

مجید روح الهی مدیر عملیات شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد با ابراز تاسف از گریه مادر از نرساندن بنزین به خانه فرزندش این برای ما دردناک است اما این ممنوعیت قانونی بی دلیل نیست. و قطعاً سلامتی این مرد و اهالی روستا را در نظر گرفت.

وی با اشاره به اینکه مساحت قانونی خطوط انتقال گاز از دو طرف 500 متر است، خاطرنشان کرد: فاصله خانه ساخته شده از خط لوله گاز 130 متر و بیش از 100 متر وارد حریم می شود و قانون احداث هرگونه ساختمان و ساختار

مدیر عملیات شرکت گاز افزود: این شرکت به دنبال خدمات مطلوب برای همه مشترکان و مردم است و قطعا نمک دیگر به معنای درآمد بیشتر است اما برای درآمد بیشتر نمی توان از قانون عدول کرد.

روح الهی با بیان اینکه مشکل از سوی شرکت گاز استان شناسایی نشده و پنج عملیات انتقال گاز در استان فارس باید برای این فرد مجوز گازرسانی صادر کنند، گفت: با منطقه 5 مکاتباتی انجام شده اما مجوز صادر شده است. باید صادر شود زیرا هر مشکلی که سلامت ساکنین یا اعضای آن خانواده را به خطر بیندازد قابل پیگرد قانونی است.

وی گفت: رعایت حریم قانونی در محورهای خطوط انتقال ضروری و هرگونه ساخت و ساز ممنوع است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید