1430 خانوار در 15 روستای عصره گازرسانی شده اند


ساعت: 15:33
تاریخ انتشار: 06/08/1401
کد خبر: 1893867

غفور قاسم پور گفت: طرح گازرسانی به 15 روستا در یک هفته اجرا و تحویل مردم می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ غفور قاسم پور فرماندار کرج در گفت و گو با خبرنگار تیتریک گفت: سالانه 80 هزار نفر به این شهر مهاجرت می کنند و این امر برنامه ریزی را سخت می کند.

قاسم پور با اشاره به افتتاح 43 پروژه در هفته دولت افزود: 29 پروژه در بخش دولتی، 6 پروژه در بخش خصوصی و 8 پروژه در دستور کار داریم.

وی به اشتغال 411 نفر از طریق راه اندازی پروژه ها اشاره و بیان کرد: آب، برق، گازرسانی، بهسازی معابر شهری و روستایی از جمله این طرح ها خواهد بود.

قاسم پور پروژه گازرسانی بخش آسارا را مورد اشاره قرار داد و افزود: 130 روستای البرز از نعمت گاز بی بهره اند و رئیس جمهور تاکید کرد که باید تا پایان سال این موضوع برطرف شود.

وی با اشاره به اجرای طرح گازرسانی در 56 روستای آسارا گفت: طرح گازرسانی 15 روستا تا یک هفته دیگر به بهره برداری رسیده و تحویل مردم چالوش می شود.

قاسم پور تصریح کرد: 1430 خانوار در 15 روستای مذکور از نعمت گاز بهره مند هستند و تلاش داریم تا پایان سال تمام روستاهای کرج را سبز کنیم.

وی گفت: فاز سوم تصفیه خانه شماره 2 کرج با ظرفیت 500 لیتر در ثانیه برای خدمت رسانی به مردم و کمک به پایداری شبکه آبرسانی افتتاح می شود.

قاسم پور با اشاره به اینکه برای پایداری آب شرب کرج به 200 هزار مترمکعب مخزن جدید نیاز داریم، افزود: در 10 سال آینده شبکه آبرسانی تغییر می کند.

وی بیان کرد: سهمیه 55 لیتر مکعب در ثانیه در سال از وزارت نیرو برای کرج دریافت شده و استفاده از آب سد برای پایداری آب شرب موثر است.

قاسم پور تصریح کرد: پروژه بزرگراه شمال با تلاش مدیریت شهری کرج پیشرفت 70 درصدی داشته و با توجه به تورم به 5 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

وی خاطرنشان کرد: در صورت تامین اعتبار این پروژه تا سال آینده افتتاح خواهد شد.

قاسم پور افزود: راه اندازی قطار حومه ای کرج آرزوی دیرینه مردم است و در تلاش هستیم تا 6 کیلومتر گذشته (خط 2 قطار شهری) را تکمیل کنیم.

وی ادامه داد: 14 کیلومتر باقی مانده از مترو شهید سلطانی تا میدان حصارک تا دو سال آینده و در پایان دوره فعلی شورا به مردم واگذار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید