35 درصد مشاغل ایجاد شده در قزوین سهم زنان سرپرست خانوار است/ خودکفایی 800 خانوار تحت پوشش کمیته حمایت استان قزوین

وی افزود: سال گذشته وام اشتغال 107 میلیارد تن بود که 100 درصد از منابع آن استفاده شد. بانک‌ها در 11 ماهه امسال 175 میلیارد تن به 3 هزار و 616 نفر با تجهیزات اشتغال ارزان قیمت پرداخت کردند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان قزوین گفت: میزان تعهد ما برای اشتغال در سال جاری ایجاد 6 هزار و 355 شغل بوده که در 11 ماهه نخست سال 5 هزار و 860 شغل ایجاد شده و 92 درصد از برنامه های اشتغال را پوشش داده ایم. .

استخدام 600 مشتری، با پشتیبانی از جستجوی کار



وی افزود: تا پایان سال به طور قطع تعهد استخدامی کمیته امداد استان قزوین محقق می شود که تعدادی پرونده برای دریافت مزایای استخدامی به بانک ها ارسال شده است.

دهقانی محمدآبادی گفت: کمیته حمایت استان به دنبال ثبات در اشتغال و ایجاد اشتغال برای مددجویان است تا افراد تحت حمایت این نهاد بتوانند در بحث های اقتصادی شرکت کرده و در تولید و اقتصاد کشور مشارکت کنند. به همین منظور نظارت بر طرح های استخدامی توسط ناظران استخدامی در حال انجام است.

وی بیان کرد: امسال 600 مشتری در شرکت ها و کارخانجات استانی برای بحث تقاضای کار استخدام شده اند، اما ظرفیت استان در شبکه های صنعتی فراتر از این است. بنابراین برای سال آینده برنامه های ویژه ای داریم و شرکت های زیادی درخواست برق رسانی کرده اند که در حال پیگیری هستیم.

پرداخت خدمات اشتغال به بیش از 3600 مددجو


این مسئول بیان کرد: خوشبختانه امسال با اقدامات خوبی که انجام شد 800 خانوار با حمایت کمیته امداد استان در خارج از چرخه حمایتی شغل ایجاد کردند و به خودکفایی رسیدند که این از افتخارات قزوین است.

وی با بیان اینکه تقریباً 35 درصد از اشتغال ایجاد شده در استان قزوین سهم زنان سرپرست خانوار بوده است، اظهار داشت: در استان قزوین نیز سهم زنان سرپرست خانوار بوده است. وی گفت: از مجموع اشتغالی که امسال در استان راه اندازی می شود، کمیته پشتیبانی یک سوم آن را مشغول کرده و در حال مدیریت است.

دهگانی محمدآبادی گفت: امسال بیش از 3600 مددجو با حمایت کمیته همیاری استان قزوین با کار از طریق بانک های موجود تسهیل شده اند و در واقع بانک های موجود بزرگترین و مهمترین شریک در ایجاد اشتغال برای مددکاری استان هستند. کمیته. کاسوین.

بانک های موجود بزرگترین شرکای اشتغال کمیته همیاری استان قزوین هستند



وی در ادامه گفت: سقف خدمات اشتغال با حقوق 100 میلیون تن است و بر اساس برنامه کاری تعیین شده که تعریف و تصویب می شود، متغیر است.



معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان قزوین گفت: توانمندسازی جامعه امداد مهمترین رسالت این نهاد است که ایجاد اشتغال، تامین مسکن و جهیزیه و زمینه سازی ازدواج برای جوانان نیازمند است. زوج ها.

وی در پایان با اشاره به مراحل ایجاد اشتغال برای مددجویان گفت: در حوزه اشتغال 6 راهکار اصلی استعدادیابی، مشاوره شغلی، برگزاری دوره های آموزشی و مهارت آموزی، پرداخت تسهیلات برای ایجاد اشتغال، نظارت بر حسن اجرای اشتغال است. برنامه ریزی ها و در نهایت بازاریابی و بازاریابی فروش محصولات پیگیری می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید