ثبت نام 500 زن سرپرست خانوار در طرح ملی مسکن خراسان شمالی / انعقاد تفاهم نامه تسهیل گری زنان سرپرست خانوار

ساعت: 10:48
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۲
کد خبر: 1794332

مدیرکل امور زنان و خانواده خراسان شمالی اعلام کرد:

ملیحه یغمایی با اشاره به اینکه تفاهم نامه ای بین دستگاه های مسئول برای تسهیل خانه داری زنان سرپرست خانوار خراسان شمالی منعقد شده است، گفت: تاکنون 500 زن سرپرست خانوار در حال آموزش برای محاسبه ویژگی های خود هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ملیحه یغمایی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خراسان شمالی در گفتگو با عصرترک گفت: تفاهم نامه حمایت از زنان و سرپرستان خانوار در استان خراسان شمالی برای کمک به تامین مسکن متولیان امر “، با احتساب کمیته یاری امام خمینی (ره)، اتاق تعاون، رفاه، مسکن و شهرسازی منعقد شد.

وی با اشاره به اینکه دستورالعمل هایی که به آنها داده شده به طور کامل بازنگری شده است، گفت: تلاش می شود روند خدمات رسانی به زنان سرپرست خانوار تسریع شود.

یغمایی با اشاره به اینکه تامین 2900 خانه در برنامه اقدام ملی بر عهده اتاق تعاون است، گفت: این تعداد خانه متعلق به کارگران و زنان سرپرست خانوار است که تاکنون 500 زن سرپرست خانوار به ثبت رسیده اند. لیست.”

این مقام مسئول بیان کرد: در حال حاضر تمامی دستگاه های متولی این موضوع در حال جمع آوری اطلاعات اولیه، قطعی و دقیق هستند تا بتوانیم تصمیم درستی بگیریم و سهولت دسترسی این افراد به منازل را فراهم کنیم.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری خراسان شمالی با اشاره به اینکه تعدادی از این زنان تحت پوشش نهادهای حمایتی خدمات دریافت می کنند، گفت: پس از مشخص شدن وضعیت تمامی این زنان سرپرست خانوار متقاضی میزبانی مشخص می شود. “خواهد بود.

وی یادآور شد: همچنین در نظر داریم برای میزبانی ها که تحت پوشش نهادهای حمایتی نیستند، تسهیلاتی در نظر بگیریم.

یغمایی گفت: طی پیگیری ها و جلساتی که انجام شده، اتاق تعاون و مسکن و شهرسازی متعهد شده است که از این مجموعه حمایت کند تا شرایط به گونه ای فراهم شود که تسهیلات با قیمت کمتر، تنفس و زمان بیشتری اختصاص یابد. “

انتهای پیام/رحمانی

دیدگاهتان را بنویسید