تسهیل بانک ها برای تسهیل در پرداخت وام مسکن / ثبت نام بیش از 15 هزار نفر در قزوین در طرح جهش مسکن

وی درباره زمین 250 هکتاری شهرستان مهرگان افزود: در گام اول ساخت واحدهای مسکونی ملی می توان 10 تا 20 هکتار از زمین های تعیین شده را به این منظور اختصاص داد و اقدامات دیگری مانند زیرساخت های پروژه را در گام دوم انجام داد. گام.

واگذاری 300 قطعه زمین به بنیاد شهید برای ساخت خانواده شهدا

معاون استاندار قزوین با اشاره به اختصاص 300 قطعه زمین به بنیاد شهید برای ساخت مسکن خانواده های شاهد، ادامه داد: “

فرچ زاد در پایان گفت: بانک های عامل برای تسریع در اجرای پروژه های پیمانکاران باید هر چه سریعتر بخشی از تسهیلات بانکی را ارائه کنند.

سیدعلی هاشمی در این دیدار با اشاره به پروژه پرش مسکن در استان قزوین گفت: در فاز اول از مجموع 15 هزار و 500 ثبت نام کننده در این طرح، موفق شدیم برای 6 هزار نفر در 10 شهر استان زمین تهیه کنیم. .

وی افزود: اراضی مرتبط با شهرهای شریفیه، بیدستان، محمدیه و قزوین در شهرستان مهرگان متمرکز و ساماندهی شده و اراضی مرتبط با شهرهای دیگر مانند اقبالیه، بوئین زهرا، تاکستان و آبیک در محدوده آن شهرها تامین و ساماندهی می شود. .

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین با اشاره به اینکه ثبت نام در طرح مسکن به طور تقریبی از ۲۴ مهرماه امسال در آن استان آغاز شده است، گفت: متقاضیان می توانند تا ۲۴ آبان ماه جاری با مراجعه به سامانه نسبت به دریافت طرح مسکن مهر اقدام کنند. سال

24 آبان مهلت ثبت نام در طرح پرش مسکن

هاشمی یادآور شد: با توجه به اینکه برخی از نمایندگان مجلس، فرمانداران و شهرداران برای توافق بر سر ساخت مسکن در طرح پرش مسکن اعلام آمادگی کرده اند، منتظر ثبت نام افراد هستیم تا آمار دقیقی از ثبت نام کنندگان داشته باشیم.

وی با اشاره به پروژه مسکن مهر اذعان داشت: در مجموع 24 هزار واحد تعیین شده برای قزوین به خانوارها تحویل داده شده و تنها 350 واحد باقی مانده است. امیدواریم اواخر امسال جشن پایانی این واحدها و پروژه مسکن مهر را بگیریم.

این مسئول با اشاره به مسکن معلولان گفت: در راستای اجرای طرح مسکن مهر در استان تفاهم نامه ای با دفتر مرکزی کمیته امداد و بهزیستی منعقد کردیم و تمامی طرح های مددکاری اجتماعی تحویل و تحویل شد. 150 واحد از 375 واحد مربوط به پروژه های کمیته پشتیبانی باقی مانده است.«این واحدها نیز تامین می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید