تعداد ثبت نام کنندگان طرح جهش تولید مسکن از 38 هزار نفر گذشت

ساعت: 11:56
تاریخ انتشار: 1400/08/29
کد خبر: 1785694

عطولا اکبری گفت: علاوه بر 38 هزار و 186 متقاضی طرح جهش مسکن، از 28 مهرماه در شهرستان های تحت پوشش این اداره کل ثبت نام کرده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عطاولا اکبری مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار عصر هامون اظهار کرد: در حال حاضر امکان ثبت پروژه پرش مسکونی در 13 شهرستان میرجاوه، دوست محمد، زهک، گشت، زابل وجود دارد. ، نوک آباد، زاهدان، سراوان، خاش، رامشار، مهرستان، سیرکان و جالق در محدوده تحت پوشش این اداره از طریق سایت saman.mrud.ir.

وی در ادامه با بیان اینکه امکان ثبت نام طرح پرش مسکن در استان تا 15 آذرماه همزمان با سراسر کشور تمدید شده است، ادامه داد: بیشترین تعداد ثبت نام کنندگان در این طرح با 26 هزار و 379 نفر در زاهدان 7 نفر بوده است. هزار و 278 نفر سراوان و 1257 نفر متعلق به شهرستان هش هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان، عدم استفاده از تسهیلات دولتی مسکن از ابتدای انقلاب، نداشتن ملک شخصی، ازدواج و حداقل پنج سال اقامت در شهرستان مورد تقاضا را از جمله مواردی دانست. شرایط انتقال مسکن وی افزود: پس از ثبت نام اولیه متقاضیان و همزمان با انقضای مهلت مقرر، اطلاعات مشخص می شود و افراد مشمول دریافت مسکن با ارسال پیامک جهت انجام سایر مراحل مطلع خواهند شد. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید