ثبت نام 14 هزار زنجانی در طرح جهش تولید مسکن / 60 هزار مسکن در استان زنجان ساخته می شود.

ساعت: 11:14
تاریخ انتشار: 14/05/08
کد خبر: 1779396

معاون مسکن و راه سازی و شهرسازی استان زنجان؛

سعید شاهین فر با اشاره به اینکه 60 هزار مسکن در استان زنجان ساخته می شود، گفت: تا امروز حدود 14 هزار نفر در استان زنجان در طرح جهش به تولید مسکن ثبت نام کرده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سعید شاهین فر امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا اظهار کرد: ثبت نام طرح جهش تولید مسکن آغاز شده و تاکنون 14 هزار نفر در استان زنجان برای این طرح ثبت نام کرده اند.

وی با بیان اینکه افرادی که واجد شرایط لازم نباشند از لیست حذف خواهند شد، افزود: 3000 نفر از طرح اقدام ملی که نهایی شده اما هیچ حسابی باز نشده است، می توانند در طرح پرش ثبت نام کنند. تولید مسکن .

این مسئول با اشاره به اینکه سالانه حدود 8 تا 9 هزار خانوار جدید در استان زنجان تشکیل می شود، گفت: خانواده های جدید نیز می توانند در این طرح ثبت نام کنند.

معاون مسکن و راه و شهرسازی استان زنجان گفت: در بسیاری از شهرستان های استان زمینی برای اجرای طرح جهش تولید مسکن در نظر گرفته شده است و در شهرهای ابهر، هدبنده و هورامدره نیز خواهد بود. به زودی زمین لازم برای اجرای این پروژه را فراهم کرد.

شاهین فر گفت: در طرح جهش تولید مسکن، سالانه به طور متوسط ​​15 هزار مسکن احداث می شود و سهم استان زنجان از ساخت چهار میلیون مسکن 60 هزار واحد مسکونی است.

وی ادامه داد: دولت مسئول اجرای همه طرح های جهش تولید مسکن نیست و بخش خصوصی، خود مالکان و بنیاد مسکن نیز در این زمینه دخیل هستند.

این مسئول خاطرنشان کرد: در حال حاضر سامانه ثبت نام باز است و متقاضیان واجد شرایط می توانند در سامانه ثبت نام کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید