برنامه ریزی برای جهش تولید مسکن؛ اقدام جهادی دولت و مجلس برای اسکان مردم/ 4 میلیون مسکن در 4 سال ساخته می شود

ساعت: 11:27
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۲
کد خبر: 1783842

رئیس فراکسیون راهبردی مجلس شورای اسلامی گفت؛

میرتاج الدینی گفت: بر اساس برنامه ریزی برای جهش تولید مسکن، دولت تلاش می کند سالانه یک میلیون مسکن در کشور بسازد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید محمدرضا میرتایالدینی رئیس فراکسیون راهبردی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی تهران پرس با بیان اینکه اقدام مشترک دولت و مجلس شورای اسلامی برای اجرای طرح جهش مسکن مشکل مسکن در مسکن و مسکن آسان را حل می کند، گفت: افراد ماه ها در کمیسیون عمران مجلس و همچنین در جلسه علنی مجلس مورد بررسی قرار گرفتند و در نهایت تکمیل و مورد تایید کارشناسان و دلسوزان حوزه مسکن قرار گرفتند و به دولت ابلاغ شد.

وی ادامه داد: متاسفانه با افزایش قیمت مسکن مردم امید کمتری به خانه دار شدن دارند و از طرفی هر روز شاهد افزایش قیمت مسکن هستیم و باید اقدامات جهادگران برای رفع این مشکل و اجرای طرح مورد توجه قرار گیرد. برای جهش در تولید مسکن گفت: می تواند در این زمینه مفید باشد و گام جدیدی در جهت میزبانی مردم بردارد.

میرتاج الدینی خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه جهش تولید مسکن، دولت تلاش می کند سالانه یک میلیون مسکن در کشور بسازد و پیش بینی می شود در مدت 4 سال چهار میلیون مسکن ساخته شود که می تواند باعث افزایش عرضه شود. و می تواند پاسخگوی نیاز مردم باشد و قطعا این طرح می تواند قیمت مسکن را در کشور ما کاهش دهد.

رئیس فراکسیون راهبردی مجلس شورای اسلامی افزود: متأسفانه به دلیل عدم اشتغال کارمندان در دولت سابق در حوزه راه و شهرسازی شاهد هستیم که مسکن در کشور ما با نرخ پایین و پایینی مواجه است. بنابراین تقاضا برای عرضه افزایش یافته است و بنابراین برای حل این مشکل باید برای رفع تورم در قیمت مسکن، افزایش عرضه مسکن در کشورمان را برنامه ریزی کنیم.

وی گفت: برای اجرای طرح جهش تولید مسکن مجلس با دولت خواهد بود و از سوی دیگر از سایر دستگاه ها نیز درخواست داریم تا وزارت راه و شهرسازی را در اجرای دقیق این طرح یاری کنند. شاهد ثمرات آن در این است که مردم صاحب خانه می شوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید