وزارت راه و شهرسازی با استفاده از محصولات ایرانی / جهش در تولید مسکن ، برنامه ای برای تهیه مسکن برای نیازمندان بدون نگرانی دارد

زمان: 21:30
تاریخ انتشار: 1400/07/29
کد خبر: 1778094

وزیر راه و شهرسازی در اردبیل به طرح جهش در تولید مسکن اشاره کرد و گفت: اولین اولویت وزارت راه و شهرسازی استفاده از محصولات ایرانی در طرح ها و پروژه ها است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سبلان ما ، رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی امشب در بازدید از فرودگاه اردبیل گفت: با اتمام پروژه اصلی باند فرودگاه اردبیل ، پروازهای این فرودگاه به درستی انجام می شود.

وی آمادگی خود را برای خرید تجهیزات و تامین منابع لازم اعلام کرد و گفت: در هفته های آینده باند اصلی فرودگاه اردبیل تکمیل و به بهره برداری می رسد.

گاسمی به نگهداری کالاهای ایرانی نیز اشاره کرد و گفت: از شرکت های داخلی حمایت می شود و ما از ظرفیت این شرکت ها برای خرید سیستم روشنایی استفاده کردیم و مطمئناً با این روند پروژه سریعتر از قبل به اتمام می رسد.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به آغاز ثبت ملی مسکن اشاره کرد و گفت: ثبت نام در این سامانه در اختیار متقاضیان واجد شرایط است.

گاسمی از افراد بی خانمان نیازمند مسکن خواست بدون هیچ نگرانی در این طرح ثبت نام کنند.

وی گفت: تمام تلاش ما این است که با تغییر و اصلاح محدودیت های قبلی از همه متقاضیان طرح ملی مسکن در این طرح حمایت کنیم.

بازدید از دفتر نماینده ولی فقیه در استان و دیدار با امام جمعه اردبیل ، شرکت در جلسه شورای هماهنگی مدیران راه و شهرسازی استان اردبیل به همراه عملیات حیات طیبه مجتمع آموزشی ، بازدید از اندیشه یک مجتمع مسکونی در حال ساخت تختخواب مرحوم نجف زاده اردبیل ، بازدید از احداث تونل حیران شمالی ، بازدید از شهر خصوصی آرتا ، بازدید از جلسه شورای اداری نمین ، بازدید از اردبیل ایستگاه راه آهن ، بازدید از ساخت پیست دوم اردبیل – سرچم ، بازدید از خط راه آهن اردبیل – میانه ، شامل برنامه های وزیر راه و شهرسازی ، از دیگر برنامه های سفر در اولین روز مقام بالا ذکر شده است. وزارت راه و شهرسازی

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید