برنامه ریزی 100 اتاق فکر تخصصی برای حمایت از جهش اشتغال و تولید

ساعت: 19:09
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۲
کد خبر: 1800123

محمدرضا مردانی بر استفاده از مهارت های اساتید بسیجی برای جهش تولید و رویکرد مهارت محور در اشتغال تاکید کرد و گفت: این توانمندی در 108 کانون بسیج اساتید و 100 اتاق فکر تخصصی در کشور فعال است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، محمدرضا مردانی امشب در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان بسیج اساتید مازندران اظهار داشت: در حال حاضر 54 هزار استاد به عنوان استاد بسیجی با بسیج اساتید همکاری دارند و مازندران یکی از دانشگاه هاست. و اساتید بسیج . و توانمندی های علمی و تخصصی می تواند یکی از ارکان و محورهای مهم توسعه علمی و فناوری و حل مشکلات کشور باشد.

مردانی با اشاره به اینکه اثربخشی آموزش عالی کشور در شرایط فعلی از اولویت های بسیج اساتید است، افزود: بهره بردم.

وی بر استفاده از مهارت های بسیج معلم برای جهش تولید و رویکرد مهارت محور در اشتغال تاکید کرد و گفت: این توانمندی در 108 کانون بسیج اساتید و 100 اتاق فکر تخصصی در کشور فعال است که سهم خوبی را در مازندران به خود اختصاص داده است. استان . .

رئیس نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان مازندران نیز در این مراسم گفت: انقلاب اسلامی ایران بزرگترین و مؤثرترین انقلاب در عصر حاضر است.

حجت الاسلام محمد رحیمیان در بیانات گام دوم مقام معظم رهبری مهمترین ویژگی های انقلاب اسلامی را عناصری چون ایمان اسلامی، معرفت اسلامی، توجه به مولفه های آزادی، اخلاق، معنویت و عقلانیت برشمرد و افزود: شرق و تحولات غرب به عنوان پرچمدار انقلاب اسلامی در عرصه وسیع دانشگاه ها و حضور جهادی و فعال آن در این عرصه، رسالت مهم تری را در این عرصه ایفا می کند.

وی ادامه داد: همه علما باید در قالب جهاد و بسیج وارد این عرصه شوند تا رسالت سیدالشهدا(ع) و اهل بیت پیامبر(ص) و معصوم(ع) را به نحو احسن انجام دهند.

در این مراسم از زحمات رحمت عباس تبار رئیس سابق سازمان بسیج استان تجلیل شد و سردار حبیب الله حلیمی به عنوان رئیس جدید سازمان بسیج استان مازندران معرفی شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید