ضرورت تشکیل اتاق فکر تخصصی میراث فرهنگی در کرمان


ساعت: 15:28
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۶
کد خبر: 1890636

سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمان:

احمد یوسفی با اشاره به آثار تاریخی و فرهنگ و آداب و رسوم این استان گفت: تشکیل اتاق فکر تخصصی میراث فرهنگی با حضور کارشناسان داخلی و خارجی در این استان ضروری و ضروری است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش «راه آرمان»، کوروش احمدیوسفی در نشست با مدیرکل میراث فرهنگی و اعضای سازمان های مردم نهاد میراث فرهنگی استان کرمان اظهار داشت: با راه اندازی این اتاق فکر شناسایی و ثبت بیشتر بناهای تاریخی و همچنین فرهنگ سازی، آداب و رسوم مناطق مختلف این استان با حضور کارشناسان و فعالان این حوزه کمک زیادی می کند.

رئیس دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمان از راه اندازی اتاق فکر تحول اجتماعی در شهر کرمان خبر داد و گفت: این اتاق فکر که با حضور کمیته های اندیشمندان تاسیس شده است به عنوان یک نهاد مردمی فعالیت می کند. که بیشتر آن در اختیار میراث فرهنگی قرار می گیرد.

وی با اشاره به اینکه اعطای مجوز و نظارت بر تشکل های مردم نهاد بر عهده استانداری است، گفت: این معاونت سازمان های مردم نهاد را هدایت و در مسیر اصلی خود قرار می دهد و تا رسیدن به نتیجه از آنها حمایت می کند.

در ادامه احمد یوسفی از حمایت استان کرمان از اجرای طرح های میراث فرهنگی با هدف رفع آسیب های اجتماعی و برون رفت از بیکاری خبر داد و خاطرنشان کرد: به دنبال تشکیل کارگروهی در حوزه اجتماعی و فرهنگی هستیم که در آن مسائل از حوزه های مختلف میراث فرهنگی مورد بحث و بررسی قرار گرفته و در کارگروه گردشگری استان تصویب و اجرا می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید