تشکیل 12 اتاق فکر متناسب با نقش دانشجویان در تحقق تبیین جهاد


ساعت: 21:44
تاریخ انتشار: 30.05.1401
کد خبر: 1891564

مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه روح الله استان مرکزی مطرح کرد؛

حجت الاسلام رجبی جهاد تبیینی را یکی دیگر از حوزه های فعالیت بسیج دانش آموزی عنوان کرد و گفت: در این راستا 12 اتاق فکر در استان مرکزی ایجاد شده و در راستای تحقق جهاد تبیینی فعالیت می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش دیار آفتاب؛ حجت الاسلام ابوالفضل رجبی مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان مرکزی عصر امروز در رزمایش یاری دینی گفت: سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان مرکزی در خدمت رسانی نقش آفرینی کرده است. مردم و پاسداری از ارزش های اسلامی در مقاطع مختلف انقلاب و به برکت حضور دانشجویان جوان با انگیزه های انقلابی، امروزه به نهادی قدرتمند و تاثیرگذار در عرصه های مختلف تبدیل شده است.

وی افزود: یکی از حوزه های مهم فعالیت دانشجویان خدمت به مردم متکی به گروه های جهادی در این راستا است و بیش از 34 گروه جهادی در استان مرکزی بر اساس تجربیات دانشجویان تشکیل شده است که بازی می کنند. نقش در زمینه های مختلف

حجت‌الاسلام رجبی تصریح کرد: دانش‌آموزان بسیجی در دوران کرونا به عنوان رزمندگان دفاع مقدس در عرصه‌های مختلف با روحیه ایثار و ایثار وارد میدان شدند و حماسه‌های ماندگاری ایجاد کردند و برای فرصت‌های بزرگ تهدیدهای فراوانی ایجاد کردند.

وی ادامه داد: ورود به عرصه سازندگی و محرومیت زدایی از دیگر حوزه های نقش آفرینی بسیج دانشجویی است که سال گذشته بالغ بر 50 منزل محرومان نوسازی و نوسازی شد و امسال نیز این برنامه را در دستور کار خود داریم و همچنین سیل روستای آهنگران از ابتدای مراسم. با مردم عزیز این روستا جمع شدیم.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان مرکزی اضافه کرد: اردوهای جهادی بسیج دانشجویی از تابستان سال جاری آغاز شد و طلاب بسیجی علاوه بر فعالیت های سازنده، فعالیت های فرهنگی، آموزشی، درمانی، بهداشتی، کلاس های مشاوره، احکام ، برنامه های رویایی و یادمان های شهدا پرداخت.

وی با بیان اینکه جهاد تبیینی یکی دیگر از حوزه های فعالیت بسیج دانشجویی است، گفت: در این راستا 12 اتاق فکر در سطح استان مرکزی ایجاد شده و برای تحقق جهاد تبیینی تلاش می کنند.

حجت الاسلام رجبی افزود: برگزاری دومین اجلاسیه شهدای طلاب و روحانیون استان مرکزی از جمله فعالیت های بسیج طلاب در سال جاری بود که بیش از 30 فعالیت در این راستا و با توجه به با رویکرد توضیحی این جلسه، اقدامات محتوایی ادامه خواهد یافت.

وی خاطرنشان کرد: امروز در راستای تداوم نهضت امدادی دینی و در راستای فرامین مقام معظم رهبری رزمایش امداد دینی سازمان بسیج دانش آموزی به مناسبت ایام محرم بیش از دویست نفر بسته های معیشتی برای شهدای دانش آموز استان که به صورت محله محور در اختیار جامعه قرار می گیرد، آماده شده و هدف گذاری می شود و بسیج دانش آموزی تمام توان خود را برای خدمت به مردم و دستگیری از نیازمندان به کار می گیرد. .

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید