بزرگان انقلاب باید اتاق فکر تشکیل دهند و برنامه ها و ایده های خود را به جوانان ارائه دهند


ساعت: 09:40
تاریخ انتشار: 14/07/1400
کد خبر: 1811320

نورزی با بیان اینکه کشور باید به جوانان توجه کند، افزود: به گفته رهبر معظم انقلاب بزرگان باید با تشکیل اتاق فکر، طرح ها و ایده های خود را در اختیار جوانان قرار دهند و جوانان با نوآوری و خلاقیت آن را اجرا کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رحمت الله نوروزی در گفت و گو با مرصادنیوز با بیان اینکه مدرسه ما به جوانان اعتماد دارد، اظهار داشت: پیامبر گرامی اسلام (ص) و امام علی (ع) همواره به جوانان اعتقاد داشته و در این بین زید را به عنوان فرمانده انتخاب کرده اند. توجه درباره جوانی و جوانی می گوید.

وی افزود: امام راحل نیز در اوایل انقلاب مسائل جوانان را ترک کردند و مقام معظم رهبری در دیدار با نخبگان، فرهیختگان و اندیشمندان بر نخبه گرایی، جوانگرایی، استفاده از انرژی و اندیشه جوانان و تحول در آنها تاکید دارند.

نوروزی گفت: کشور را باید به جوانان با انگیزه و برنامه، فنون و تجربه و با شور و شعور سپرد.

وی با بیان اینکه برنامه ریزی کشور باید توسط جوانان انجام شود، افزود: نام های انقلاب همواره توجه ویژه ای به جوانان داشته است و در گام دوم انقلاب نیز مقام معظم رهبری تاکید کردند که باید زمینه را برای جوانان فراهم کنیم. مردم و به آنها فرصت دهید. “بیایید آماده شویم.

عضوکمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی گفت: در برنامه های مختلف از جمله برنامه ۱۴۰۴ و همچنین برنامه هفتم توسعه باید تاکیدات رهبر معظم انقلاب لحاظ شود.

نوروزی خاطرنشان کرد: ما در جنگ و در شرایط سازندگی به جوانان اعتماد کردیم. اکنون در بنیاد ملی نخبگان، در حوزه فناوری و موشک و هر جا به جوانان اعتماد کرده ایم و منویات مقام معظم رهبری را دنبال کرده ایم، موفق بوده ایم.»

وی با بیان اینکه کشور باید به جوانان توجه کند، افزود: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب بزرگان باید با تشکیل اتاق فکر، طرح ها و ایده های خود را در اختیار جوانان قرار دهند و با نوآوری و خلاقیت اجرا کنند.

نوروزی با بیان اینکه جوانی یعنی نوآوری، باران فکری و طوفان فکر و اندیشه، خاطرنشان کرد: این توانایی ها باید از بالقوه به بالفعل تبدیل شود و در مسیر درست، خردمندانه و خردمندانه به کار گرفته شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید