قطار انقلاب اسلامی را جوانان توسعه می دهند/ مسئولان باید با اتحاد و همدلی برای تحقق اهداف انقلاب اقدام کنند.


ساعت: 10:45
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۳
کد خبر: 1805347

مولوی یونس چاهانی با تاکید بر اینکه خوشبختانه قطار انقلاب اسلامی از جوانی در حال تکامل است، گفت: مسئولان باید بدانند که این میز و صندلی که داریم به برکت خون شهداست. پس سعی کنیم وحدت و همدلی خود را حفظ کنیم و دست به دست هم دهیم تا به اهداف انقلاب برسیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; مولوی یونس چاهانی با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی گفت: در روزی که ملت پر از یأس و ناامیدی و دنیای کفر آمریکا بود، دنیای استکبار و دشمنان اسلام از هر سو آماده نابودی اسلام بودند. جهان، ایران اعیان ما و اندیشه والای امام خمینی (ره) بارقه ای از ایمان معنوی در بین مردم ایران بود.

امام جمعه اهل سنت منطقه رامشک شهرستان کلا گنجه ادامه داد: اگرچه در آن زمان از امکانات فیزیکی و مادی محروم بودیم؛ اما آنچه ملت ایران داشت این نعمت بزرگ بود، سرمایه ای جاودانه و بی نظیر. قوت ایمان توکل به خدا و عشق به وطن بود که در آن زمان در دل مردم ایران کاشته شد.

وی گفت: خداوند به نام انقلاب اسلامی ایران چنان انقلابی به امت اسلامی داد که مستضعفان جهان از آمدن این انقلاب خوشحال شدند و این مهم را جشن گرفتند و سال ها پس از انقلاب شکوهمند ایران اسلامی دشمنان ایران اسلامی را جشن گرفتند. با همه امکانات آشکار در ابعاد مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی، در جهت تضعیف این انقلاب تلاش کرد.

مولوی چاهانی با تاکید بر اینکه خوشبختانه قطار انقلاب اسلامی توسط جوانان در حال توسعه است، گفت: نقطه قوت دشمنان، غربی ها و استکبار جهانی این است که ما مسلمانان به خود امیدی نداریم و این تا زمانی است که مسلمانان بخواهند با هم حرکت کنند. امید ؛ خداوند یاری نامرئی خود را بر آنها خواهد ریخت.

امام جمعه اهل سنت منطقه رامشک شهرستان کلا گنجه تاکید کرد: این انقلاب مختص هیچ قوم و قبیله ای نیست. بلکه این انقلاب متعلق به آحاد ملت ایران و همه ملت های شیعه و سنی است و به همین دلیل نام این انقلاب انقلاب اسلامی است.

وی گفت: توصیه اکید ما به ملت ایران از هر قشری این است که قدر این انقلاب را بدانند و خون شهدایی را که برای تداوم و حراست از وطن در میدان نبرد و در برابر اشرار، متجاوزان و متجاوزان خون ریختند، بریزند. از دشمنان نظام و انقلاب قدردانی شد.

مولوی چاهانی خاطرنشان کرد: مسئولان باید بدانند این میز و صندلی که داریم به برکت خون شهداست. پس سعی کنیم وحدت و همدلی خود را حفظ کنیم و دست به دست هم دهیم تا به اهداف انقلاب برسیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید