همدلی و همدلی با محوریت وزارت ورزش و جوانان تنها راه رسیدن به قله های موفقیت است.

ساعت: 19:44
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۹
کد خبر: 1801983

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: ورزش ایران راهی برای کسب موفقیت و قله افتخار دارد و آن همسویی و همدلی با محوریت وزارت ورزش است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر سید رضا صالحیامیری در نشست مشترک روسای فدراسیون های ورزشی گفت: ورزش ایران برای رسیدن به موفقیت و قله افتخار راهی دارد و آن همسویی و همدلی با وزارت ورزش». از مدیران قبلی یعنی علی نژاد، داورزنی و سجادی قدردانی می کنیم و از پولادگر که در این شرایط مسئولیت پذیرفتند سپاسگزاریم.

وی گفت: همه ما می دانیم که منابع ورودی محدود و نیازها بسیار زیاد است. امسال شرایط بهتری نخواهیم داشت و باید خود را با نیازها و خواسته ها وفق دهیم. میانگین توزیع ما 120 تا 130 درصد است و سعی می کنیم تا پایان سال توزیع متفاوتی داشته باشیم.

صالح امیری افزود: تجلیل از پیشکسوتان پیام روشنی دارد و خاستگاه ورزش را فراموش نخواهیم کرد، اگر ورزش ایران سبز است به برکت ریشه ما پیشکسوتان هستند. یکی از اهداف اصلی ما از روز اول، ترویج فعالیت های فرهنگی موثر است. باید با رویکرد قهرمانانه ادامه دهیم که با شعار و بنر امکان پذیر نیست.

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: موزه ملی ورزش گواهی بر هویت ورزش ایرانی بود که ما آن را ملی نامیدیم. لوگوی این مجموعه نیز ورزشی متعلق به ملت ایران است و هیچکس مالک آن نیست. همه آثار ضبط شده است. تاریخ شفاهی ایران بزرگترین منبع برای همه معلمان، دانش آموزان و غیره خواهد بود. در ایران و سراسر جهان.

وی افزود: از دبیری در فدراسیون کشتی، طباطبایی در فدراسیون کاراته، داوری در تیراندازی برای درخشش بازی های المپیک و همچنین فدراسیون هایی که جایگاه خود را در بازی های المپیک ارتقا داده اند، قدردانی می کنم.

صالحی امیری خاطرنشان کرد: جلسه ستاد عالی بازی های المپیک به ریاست دکتر سجادی چندین جلسه برگزار شده و تلاش می کنیم موفقیت های این رشته ورزشی را در مسابقات پیشرو تکرار کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید