موفقیت های ورزشکاران تجلی اراده و توانایی های درخشان برای فتح قله های افتخار است.


ساعت: 16:50
تاریخ انتشار: 21.08.1401
کد خبر: 1910397

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: موفقیت ها و پیروزی های پی در پی فرزندان ایران اسلامی در میادین مختلف ورزشی در عرصه های ورزشی جهان جلوه ای از اراده، توانایی و توانایی های درخشان این سرزمین برای فتح قله های بلند است. افتخار در زمینه های آن متنوع است .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی قهرمانی تیم ملی والیبال نشسته کشورمان در سیزدهمین دوره مسابقات جهانی 2022 بوسنی و راهیابی به بازی های پارالمپیک پاریس را تبریک گفت.

متن پیام رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به شرح زیر است:

به نام خدا

پیروزی مقتدرانه، غرورآفرین و باشکوه تیم ملی والیبال نشسته مردان کشورمان در سیزدهمین دوره جام جهانی 2022 بوسنی و راهیابی به بازی های پارالمپیک پاریس را به ملت بزرگ ایران تبریک می گوییم.

موفقیت ها و پیروزی های پی در پی فرزندان ایران اسلامی در میادین مختلف ورزشی در میادین ورزشی جهان، جلوه ای از اراده، توانایی و توانایی های درخشان این سرزمین برای فتح قله های بلند افتخار در عرصه های مختلف است.

اینجانب زحمات والای تک تک خالقان این دستاوردهای بزرگ را ارج می نهم و با قدردانی از کادر فنی و قهرمانان تیم والیبال کشور عزیزمان در رویداد اخیر، علو درجات جامعه ورزش کشور اسلامی را از خداوند متعال خواستارم. افتخار در زمینه های حساس پیش رو.

سرلشکر پاسدار محمد باقری

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح

دیدگاهتان را بنویسید