در جنگ اراده ها باید اراده خود را در سطح منطقه بر اراده دشمن تحمیل کنیم

ساعت: 11:41
تاریخ انتشار: 1400/08/12
کد خبر: 1781227

سردار فدا گفت: امروز که جنگ، جنگ اراده و تحمیل اراده در فضای مجازی است، می توانیم اراده خود را بر اراده دشمن در منطقه تحمیل کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صاحب نیوز؛ سردار مطبی فدا صبح امروز در مراسم افتتاحیه سومین رویداد ملی محتوای دیجیتال بسیج اظهار داشت: این رویداد ظرفیت خوبی است که نیاز به همگرایی، همپوشانی و همسویی در جبهه مقابل استکبار جهانی دارد.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان گفت: اگر بتوانیم در فضای مجازی وحدت، همدلی و انسجام را تامین کنیم و یکدیگر را خنثی نکنیم و با توجه به توصیه های مقام معظم رهبری دستور عمل عقلانی، صداقت و جلوگیری از تهمت را بدهیم. «و در فضای مجازی تهمت بزنیم، عمل کنیم، در دنیا تأثیرگذار خواهیم بود.

وی افزود: امروز که جنگ، جنگ اراده و تحمیل اراده در فضای مجازی است، می توانیم اراده خود را بر اراده دشمن در منطقه تحمیل کنیم.

فدا گفت: انقلاب اسلامی حامیان و علاقه مندان زیادی در منطقه دارد که می توانند با آرامش و ظرافت با توانمندی های نظام و انقلاب جمهوری اسلامی این قاری را با نظام مقدس جمهوری اسلامی همگام کنند.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان برای شرکت کنندگان آرزوی موفقیت و محور و الگوی حرکتی شهیدان کرد و ادامه داد: این گروه توانمندی های زیادی دارد و شما پا به پای شهدا گذاشته اید.

وی در پایان سومین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال از بسیج اصفهان با رمز فاطمه الزهرا یا فاطمه الزهرا یا فاطمه زهرا خبر داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید