13 فروردین یادآور اقتدار ایران در مقابل استکبار / تجلی واقعی اراده ملت در صحنه جهانی


ساعت: 14:48
تاریخ انتشار: 1401/01/12
کد خبر: 1818859

غلام محمدی گفت: سقوط نظام شاهنشاهی در بهمن 1396 و رای ملت ایران به جمهوری اسلامی در 13 فروردین ماندگارترین همه پرسی تاریخ جهان اسلام است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ گلم محمدی مدرس حوزه و دانشگاه در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: با جمهوری اسلامی عظمت ابرقدرت ها را در هم شکستیم و از وابستگی ذلت بار غرب و شرق خلاص شدیم.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی با استقلال و آزادی در برابر تمامی هجمه های جهانی ایستاده است و اکنون در تلاش برای تحقق تمدن اسلامی و زمینه سازی برای ظهور حضرت صاحب الزمان (عج) است.

محمد افزود: سقوط نظام شاهنشاهی در بهمن 1396 و رای ملت ایران به جمهوری اسلامی در 13 فروردین طولانی ترین همه پرسی تاریخ جهان اسلام است.

این کارشناس بیان کرد: معارف اسلامی و مکتب اهل بیت(ع) سالهاست با نظام جمهوری همراه بوده و این یکی از ممتازهای ملت است و به برکت همین امر مهم، احیای اسلامی آغاز می شود. مکان در جهان امروز

محمدی گفت: مردم آزاده ایران در 12 فروردین 57 نیروی نظامی مبتنی بر توحید را برگزیدند که امروز پس از گذشت سالها الگوی جدیدی برای جهانیان است.

وی ادامه داد: بی شک ولایت مداری، وحدت و بصیرت مردم انقلابی ضامن تداوم و حیات نظام جمهوری اسلامی است.

این کارشناس افزود: قطعا تحریم ها و تهدیدهای ناشی از خشم دشمنان بر پیشرفت و توسعه کشور بی اثر و بی اثر خواهد بود زیرا امروز جمهوری اسلامی نماد مقاومت در جهان است.

محمدی در خاتمه خاطرنشان کرد: ۲۲ فروردین; تحقق شعار «ما می توانیم» در تمامی عرصه های ملی و بین المللی و آغاز تولید بومی علم، خلاقیت، اندیشه نو و پویا مطابق با آموزه های اسلامی و جدایی بیگانگان از سرمایه ها، منابع و منافع ملی کشور. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید