اقتدار و تاب آوری ملت ایران در برابر شر استکبار جهانی / تقویت وحدت بین مردم و نظام از مشکلات جلوگیری می کند

زمان: 13:59
منتشر شده در: 1400/07/23
کد خبر: 1776263

خطیب نماز جمعه سمنان با بیان اینکه استکبار جهانی می داند که ملت ایران بیش از هر زمان دیگری قدرتمند است ، گفت: جمهوری اسلامی ایران مانند همیشه با شر استکبار جهانی مخالفت خواهد کرد و همیشه قدرتمندتر خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از مرآت ، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین مهدوی نژاد در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان که در مصلای شهر برگزار شد ، گفت: امروز شهادت امام حسن عسکری (ع) است. برای همه ما الگو بود ، اما یک لحظه خاص در زندگی این امام زمان این بود که آنها باید جامعه را برای مرحله بعدی آن ، زمان غیبت آماده کنند.

مهدوی نژاد ، با بیان اینکه آمادگی برای مرحله بعدی همان چیزی است که امام حسن عسکری (ع) فرمودند: در آن زمان همه مردم از وجود خود بصری استفاده می کردند.

واعظ نماز جمعه سمنان با اشاره به اینکه به امام ظلم شدیدی شد ، خاطرنشان می کند: امام بعدی کسی است که ریشه ظلم را از بین می برد.

وی گفت: “ما در آستانه هفته وحدت هستیم.”

او گفت: “امروزه وسوسه های شیطانی زیادی وجود دارد.” وحدت به اتحاد خانواده ها و جلوگیری از طلاق و اختلافات خانوادگی کمک می کند. »

مهدوی نژاد با اشاره به اینکه وحدت فقط مختص مردم نیست ، توضیح داد: وحدت باید در کل جامعه شکل بگیرد و اگر بین نهادها و مردم وحدت وجود داشته باشد بر همه مشکلات فائق می آییم.

خطیب نماز جمعه سمنان وحدت در جنگ تحمیلی را یکی از وحدت خوب این انقلاب می داند و می گوید: اگر بین مردم و مسئولان وحدت وجود نداشت این پیروزی بزرگ در دفاع مقدس محقق نمی شد. رشد کرد

وی اقدام تروریستی داعش در نماز جمعه افغانستان را محکوم کرد و گفت: ما از جامعه بین المللی می خواهیم که به این اقدام تروریستی ادامه دهد و از جنایات مشابه در افغانستان جلوگیری کند.

مهدوی نژاد با بیان اینکه استکبار جهانی می داند که ملت ایران بیش از هر زمان دیگری قدرتمند است ، توضیح داد: جمهوری اسلامی ایران مانند همیشه با شر استکبار جهانی مخالفت خواهد کرد. اگر دستی به ایران اسلامی دراز شود قطع می شود و هیچ دشمنی مجاز نیست وطن را ندهید.

مبلغ نماز جمعه سمنان با اشاره به اینکه این هفته ازدواج پیامبر و حضرت هادیه است ، تصریح کرد: جوانان باید بدانند که حضرت هدیه زن ثروتمندی بود اما تصمیم گرفتند با پیامبری ازدواج کنند که زندگی ساده ای داشت. ، جوانان باید این عمل را بیاموزند و از تجمل پرهیز کنند و زندگی را آسان کنند.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید