استکبار تحقیر شده از اقتدار و عظمت ایران / ظهور اقتدار نیروهای مسلح در همه عرصه ها


زمان: 19:52
تاریخ انتشار: 1401/03/11
کد خبر: 1843228

حجت الاسلام درویشی با اشاره به اینکه استکبار ذلیل اقتدار و عظمت ایران شده است، گفت: اقتدار نیروهای مسلح در همه عرصه ها نمایان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سفیر ایران، حجت الاسلام علی درویشی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه نماینده ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج بروجرد که در ثارالله حسینی توسط بروجرد برگزار شد، گفت: اقتدار و پیشرفت ایران در عرصه های مختلف و شکست های پی در پی استکبار که نتوانست در مقابل ایران بایستد، سلطه آمریکا را بر هم زد و به جای قدرت نمایی، افول کرد.

وی افزود: دشمن برای رسیدن به اهداف خود تمام تلاش خود را برای سیاه نمایی و افزایش همه چیز به کار بسته است اما همه این توطئه ها ناکام خواهد ماند.

مسئول دفتر فرماندهی سپاه لرستان با اشاره به محور مقاومت گفت: هر روز شاهد اقتدار و موفقیت محور مقاومت هستیم و این خواب را از چشم استکبار و همدستانش دور کرده است.

حجت الاسلام درویشی خاطرنشان کرد: دشمنان پس از شکست در بسیاری از توطئه های خود، توهین به مقدسات را در دستور کار قرار دادند و امروز به امام رضا(ع) توهین می کنند که قطعاً ضربه ای است که با این توهین شکست خورده اند.

وی با اشاره به خدمات سپاه پاسداران در این سال ها گفت: سپاه پاسداران به دستور تشکیل شد و در این سال ها در مسیر استان حرکت کرد که خدمات و کمک رسانی به محرومان را همواره در دستور کار قرار داده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه لرستان خاطرنشان کرد: سپاه از بدو تاسیس تاکنون در همه عرصه ها و صحنه ها فعال بوده و با سربلندی در این مسیر حرکت می کند.

حجت الاسلام درویشی با اشاره به توقیف نفتکش توسط نیروی دریایی سپاه گفت: این اقدام نشان دهنده اقتدار و اقتدار نیروهای مسلح بود که در همه عرصه ها نمایان است.

وی با اشاره به ولادت حضرت معصومه(س) گفت: به برکت وجود حضرت معصومه(س)، شهر مقدس قم مرکز حوزه علمیه است و طلاب زیادی در این مراکز تربیت شده و توانسته اند. تبیین و نشر دین خوب است.»

رئیس ستاد کل سپاه لرستان گفت: آیت الله بروجردی (ره) و علمای بزرگ حوزوی علم و دانش کسب کرده و در راه دین گام های بلندی برداشته اند.

حجت الاسلام درویسی با بیان اینکه مسئولیت یک بار است، افزود: مسئولان باید در راستای خدمت به مردم قدم بردارند.

در این مراسم از زحمات حجت الاسلام نوری نیا تقدیر و هادی کولیوند به عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج بروجرد معرفی شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید