دشمنان پیام اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی را درک کردند

ساعت: 18:03
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۸
کد خبر: 1801690

سردار پاکپور در مراسم تجلیل و تقدیم از فرماندهان سپاه حضرت کمربنی هاشم علیه السلام گفت: دشمنان پیام اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی را درک کرده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مراسم تکریم و معارفه فرمانده تیپ 44 کمربانی هاشم علیه السلام و جانشین فرماندهی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با حضور سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه برگزار شد.

فرمانده کل سپاه در این مراسم با اشاره به رشادت های رزمندگان چهارمحال و بختیاری در قالب پیروز جاودانه تیپ 44 هاشم علیه السلام در هشت سال دفاع مقدس و پس از دفاع مقدس، یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشت. لشکر افتخار حفظ امنیت کشور در مرزهای شمال غرب، جنوب غرب و جنوب شرق کشور را دارد.

سردار پاکپور افزود: تیپ 44 هاشم علیه السلام یکی از یگان های موسوم به سپاه در دوران دفاع مقدس بود و بارها از فرماندهان وقت شنیده ام که در عملیات های بزرگ سردار هرازی و … در لشکر 14 امام حسین علیه السلام و سردار کاظمی در زرهی. لشکر 8 نجف اشرف سعی کرد تیپ 44 کمربنی هاشم علیه السلام را در کنار خود قرار دهد و این بدان معناست که اعتماد فرماندهان به رشادت ها و رشادت های رزمندگان این تیپ مایه افتخار شما و جانبازان نزدیک استان چهارمحال و بختیاری است.

وی با یادآوری رشادت های رزمندگان چهارمحال و بختیاری در قالب تیپ 44 هاشم علیه السلام گفت: ایجاد امنیت پایدار و در عین حال ایجاد زیرساخت های لازم، بومی سازی امنیت با سازماندهی نیروهای بومی، رفع شکاف های مرزی و کمک به مرزنشینان. و رفع محرومیت های مرزی، پنج موضوع و محور اصلی برای نیروی زمینی سپاه در انجام ماموریت های محوله وجود دارد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با حضور پررنگ نیروهای مرزبانی و نیروی انتظامی، امنیت در مناطق مرزی برقرار شده و دشمنان از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی پیام اقتدار دریافت کرده اند.

سردار پاکپور با اشاره به قدرت موشکی و بدون سرنشین نیروهای مسلح کشور گفت: دشمنان به اقتدار نیروهای مسلح و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پی می برند و مکنزی می گوید زمانی برتری هوایی داشتیم اما الان نمی توانیم. بگوییم که ما مطمئناً دست برتر را داریم.»

وی گفت: موضوعی که ما بر آن تاکید داریم این است که باید هر روز قوی تر از روز قبل باشیم و قدرت فقط در تجهیزات نیست. موشک، زیردریایی، زره، پهپاد و غیره. آنها باید کار خود را انجام دهند. اما خود ساز مؤثر نیست و آنچه به ساز ماهیت، کیفیت و اثربخشی بیشتری می بخشد، آمادگی روحی نیروی انسانی و رزمندگان است.

فرمانده سپاه بر تقویت تفکر معنوی دوران دفاع مقدس در جوانان سرباز تاکید کرد و گفت: آموزش، آمادگی رزمی و آمادگی معنوی مکمل یکدیگر هستند و برای مقابله با دشمن راهی جز قوی شدن وجود ندارد. “

باید بگویم؛ در این مراسم با حضور سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همت سرهنگ مهران مرادی به مسئولیت حضرت کمربانی جانشین فرماندهی هاشم علیه السلام در استان چهارمحال و بهتیاری آفر و سردار فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سپاه استان و سردار حمید محمدی به عنوان فرمانده جدید تیپ 44 هاشم علیه السلام معرفی شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید