پیام اعمال اقتدار بر دشمنان پیام مقاومت و مقابله با دسیسه ها و دشمنی های آنان است.


ساعت: 15:27
تاریخ انتشار: 1301/07/30
کد خبر: 1905097

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه با اشاره به پیام رزمایش اقتدار ارتش به دشمنان گفت: پیام این رزمایش به دشمنان انقلاب اسلامی و دشمنان مردم در منطقه پیام اقتدار، مقاومت است. و مقابله با دسیسه ها و دشمنی های آنها.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار سرتیپ پاسدار علی اکبر پورجمشیدیان درباره رزمایش اقتدار نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در منطقه عمومی ارس برگزار شد، گفت: رزمایش بزرگ اقتدار نیروی زمینی سپاه با شعار «ایران مقتدر» بخشی از این رزمایش است. برنامه آموزشی سالانه این نیرو

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه افزود: امسال رزمایش اختیارات نیروی زمینی سپاه در منطقه شمال غرب کشورمان در استان های آذربایجان شرقی و اردبیل در حاشیه رودخانه ارس برگزار شد. با پیام صلح و دوستی برای همه همسایگان و دوستان ایران اسلامی.

پورجمشیدیان با اشاره به پیام اقتدار این نیرو به دشمنان، تصریح کرد: پیام این رزمایش به دشمنان انقلاب اسلامی و دشمنان مردم در منطقه پیام اقتدار، مقاومت و مقابله با دسیسه های آنان است. دشمنی

وی ادامه داد: رزمایش اقتدار نیروی زمینی سپاه با هدف ایجاد امنیت پایدار در منطقه شمال غرب و تامین منافع ملی کشور عزیز و مردم شریف ایران اسلامی است. همچنین ایجاد امنیت برای مردم منطقه از اهداف این رزمایش بود.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه با اشاره به مراحل مختلف رزمایش اختیارات نیروی زمینی سپاه تصریح کرد: ما هر آنچه در عملیات نظامی برای تمرین نیروهای رزمی لازم بود در اختیار داشتیم. عبور از رودخانه نیز از برنامه های آموزشی این رزمایش بود که با موفقیت انجام شد.

رزمایش نیروی زمینی سپاه با نام «ایران مقتدر» از دوشنبه تا پنجشنبه هفته گذشته به مدت چهار روز در منطقه عمومی ارس واقع در استان های آذربایجان شرقی و اردبیل برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید