خدمت صادقانه تنها خواسته مردم از مسئولان است/ دشمنی کشور با آمریکا و اسرائیل دشمنی استکبار است.

ساعت: 18:27
تاریخ انتشار: 1400/10/24
کد خبر: 1800437

در خطبه های نماز جمعه شهرستان های کرمانشاه آمده است;

آئین سیاسی نماز جمعه در شهرهای کرمانشاه برگزار شد و موضوعاتی مطرح شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آئین سیاسی نماز جمعه در شهرهای کرمانشاه برگزار شد و موضوعاتی مطرح شد.

حسادت مذهبی مردم ایران شکست نقشه های استعماری است


به گزارش مرصادنیوز، نماز سیاسی جمعه امروز جمعه کرمانشاه با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی و با حضور پرشور مردم استان کرمانشاه به امامت آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه برگزار شد. کرمانشاه در گلما.

آیت الله علما خطیب با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری گفت: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در گفتگوی ویدئویی با مردم قم فرمودند: تحمیل، حمایت از منافقین و اعمال تحریم های اقتصادی در صدد شکست جمهوری اسلامی ایران است. “.

وی با اشاره به اینکه نقشه ها و توطئه های آمریکا همواره با شکست مواجه شده است، افزود: مردم ایران اسلامی با اتکا به نیروی ایمان و اسلام و غیرت دینی خود همواره با نقشه های دشمنان مقابله کرده اند.

امام جمعه کرمانشاه گفت: این اسلام ناب است که همیشه به ما نیرو می دهد و امام خمینی (ره) فرمودند آمریکا سیلی خورده است و امروز به برکت اسلام دشمنان نمی توانند چپ به زمین و زمین نگاه کنند. مردم ایران همیشه باید راه حفظ اسلام را طی کنند، تلاش کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به ضرورت تبیین مبانی انقلاب اسلامی برای نسل جدید گفت: دانشجویان، جریانات رسانه ای و سیاسی باید به سمت تبیین مبانی انقلاب اسلامی نسل جدید حرکت کنند. زیرا این مبانی اسلامی در مقاطع مختلف منجر به پیروزی انقلاب اسلامی شد و به عنوان جنگ تحمیل شد.

امام جمعه کرمانشاه تاکید کرد: این حسادت دینی و مفاهیم اسلامی باعث شده خانواده ها برای حفظ ارزش های انقلاب و اسلام فرزندان خود را به میدان نبرد بفرستند و حفظ و تقویت این روحیه و غیرت دینی مورد تاکید مقام معظم رهبری است. .

آیت اللهی با اشاره به فرا رسیدن 13 جمال الثانی وفات حضرت ام البنین گفت: روز وفات حضرت ام البنین را روز مادران و همسران شهدا می نامند و هرکسی یک وظيفه ديدار با خانواده شهدا و دلجويي از آنان، زيرا اين حق بزرگي است. آنها مدیون همه ملت هستند.

خدمت صادقانه تنها خواسته مردم از مسئولان است

به گزارش هزار ماسوله، ماموستا ملاقادر قادری در خطبه های نماز جمعه این هفته پاوه که با رعایت شئونات بهداشتی برگزار شد، اظهار داشت: مردم روستاها برکت باد.

وی ادامه داد: استاندار جدید کرمانشاه بومی استان است و شناخت کافی از استان و منطقه اورامانات دارد و این می تواند بسیاری از مشکلات را حل کند.

امام جمعه پاوه گفت: امروزه جامعه بشری در عذاب گناه کبیره ربا و سودهای نامتعارف است که بر اساس نص صریح قرآن کریم و کلام پیامبر گرامی اسلام (ص) ربا می باشد. ممنوع

ماموستا گادری گفت: خداوند متعال ربا را در چهار مرحله و با نزول آیات حرام کرده است و پیامبر گرامی اسلام (ص) 31 حدیث در مورد ضرر و عواقب ربا ذکر کرده است.

وی گفت: بزرگان دین گفته اند که ربا باعث افزایش فاصله طبقاتی و سلب آرامش جامعه و همچنین ایجاد دشمنی، حسادت و کینه توزی در جامعه می شود.

ماموستا گادری با بیان اینکه امروز جامعه آنقدر شلوغ است که مردم برای گرفتن وام بانکی رشوه می دهند، اضافه کرد: اکثر علما معتقدند که ربا به هر حال ممنوع است و تعدادی دیگر از علما به ویژه در مصر معتقدند تورم و مشکلات اقتصادی و همچنین برای رفع نیازهای اولیه مانند ازدواج تا حدودی اخذ وام جایز است.

ماموستا گادری افزود: متأسفانه نظام بانکی کشور ما بر اساس موازین اسلامی کار نمی کند و اگر بانک ها سود کلان از مردم نگیرند، مسئولان برای حل مشکلات اقتصادی تلاش کنند و مردم دست به دست هم بدهند و همدل شوند، جامعه با مشکلات عدیده اقتصادی مواجه خواهد شد. “

دشمنی کشور با آمریکا و اسرائیل دشمنی استکبار است/ تکریم خانواده شهدا وظیفه همه است

بر اساس گزارش ها بازی طولانی حجت الاسلام جواد فاطمی نسب در خطبه های نماز جمعه این هفته سرپل ذهاب گفت: دشمنی ما با آمریکا و اسرائیل دشمنی استکبار است و آمریکا در همه سطوح با ما دشمن است.

وی افزود: آمریکا در سطح ایدئولوژیک، همسان و آرمانی با جمهوری اسلامی در حال جنگ است.

جمعه سرپل امام ذهاب بابیان اینکه نظام جمهوری اسلامی مبتنی بر ولایت فقیه است، گفت: نظام جمهوری اسلامی بر اساس نظریه ولایت فقیه معتقد به برقراری حاکمیت الهی است.

فاطمی نسب گفت: آمریکا در طول تاریخ اشتباهات زیادی در مورد ایران داشته است.

وی با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با مردم کوم اذعان داشت: رهبر معظم انقلاب در این دیدار نکات مهمی را برای جنگ نرم، وحدت و غیرت دینی بیان کردند.

وی افزود: عامل نجات کشور در جاهای مختلف حسادت دینی مردم است.

امام جمعه سرپل ذهاب در بخشی دیگر از سخنان خود به سالروز وفات حضرت ام البنین (سلام الله علیها) اشاره کرد و گفت: روز وفات حضرت ام البنین (س) سلام الله علیها روز تکریم مادران و همسران شهداست این عزیزان را گرامی بداریم.

وی ادامه داد: تکریم خانواده های شهدا تکریم ارزش های جامعه است و همه ما در قبال تکریم آنها مسئولیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید