قدرت انقلاب اسلامی شرق را مجبور به تغییر عقیده درباره ایران کرده است/ دشمنی استکبار ادامه دارد


ساعت: 12:49
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۵
کد خبر: 1805832

علی معلمی گفت: قدرت انقلاب اسلامی شرق را پس از پیروزی تغییر داد تا دیدگاه خود را تغییر دهد و مقدمه این تحول نامه امام خمینی (ره) به گورباچف ​​بود که بر ذهنیت کمونیستی روس ها افتاد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آیت الله علی معلمی در گفت و گو با بلاغ، در مراسم گرامیداشت ایام الله دهه فجر و تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: 43 سال از انقلاب اسلامی می گذرد که فرصت کمی نیست و به فرموده خداوند متعال. خدایا ما باید به ملت ایران یادآوری کنیم که در چه شرایطی بودیم و از چه وضعیتی به چه شرایطی منتقل شدیم.

وی با اشاره به تاثیر انقلاب اسلامی بر جامعه جهانی افزود: باید دید تاثیر انقلاب تا کجا پیش رفته است که شرق و غرب با انقلاب اسلامی مشکل داشتند اما اکنون می بینیم که شرق جمهوری ایران یک نشست دوستانه برگزار می کند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: آنچه شرق را که دشمنی گذشته را کنار گذاشت، تغییر داد، یکی از پیام های امام خمینی (ره) به گورباچف ​​بود که از نظام کمونیستی خارج شده و در موضع انفعالی قرار گرفته است. “

امام جمعه قائمشهر با بیان اینکه اکنون آمریکا عصبانی است که چرا روسیه با ایران همکاری می کند، گفت: جامعه ما تغییر کرده اما تطهیر نشده است. تو فراموش کردی و ما به شرق چرخیدیم.

این مقام مسئول به انتقاد برخی از اهالی منطقه درباره دیدار رئیس جمهور با پوتین اشاره کرد و گفت: همین افراد برای غرب دویدند و در آن زمان سکوت کردند، اما اکنون به دلیل بی اطلاعی از شرایط، دهان باز و اعتراض می کنند. برای تغییر.» تغییر کرده است و اکنون در کنار ما و در کنار جمهوری اسلامی در مبارزه با استکبار هستند.

یک معلم با اشاره به شعار اوایل انقلاب «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» گفت: در گذشته منتظر دستورات کشورهای دیگر بودیم که نفت را چه زمانی و به چه قیمتی صادر کنیم و بالا نبود. به ایران چقدر تحقیرآمیز زندگی کردند تا پول بگیرند.» یا ما به کالاب دسترسی نداشتیم.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) با جسارت و شجاعت در انکار طاغوت و رژیم پهلوی تلاش کردند، افزود: قبل از انقلاب مردم عموماً مایوس بودند و در آن زمان امام راحل پر از امید و نور بود که مردم این فکر و روحیه قوت قلب را دیدند. او را بردند و امیدوار شدند و سخنان امام خمینی (ره) باعث شد در سال 47 که برنامه امام بود در سال 57 موفق شود و با کمک مردم توانست غصب رژیم پهلوی را از آنجا بیرون کند. کشور.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به صاحب انقلاب مردم ایران گفت: مردم به انقلاب ایمان دارند. این امر آنها را تا پیروزی انقلاب در صحنه نگه داشت و با پیشبرد اهداف انقلاب که مبتنی بر ایمان و ایمان بود، نهال انقلاب را اکنون 43 ساله کرد و می توان شاهد پیروزی و استقامت مردم بود. انقلاب اسلامی با قربانیان شهدای ما.

امام جمعه قمشهر خاطرنشان کرد: 43 سال پیش در همین شهرستان قمشهر 3 شهید تقدیم انقلاب کردیم و ستاد تشکیل این نظام برگزار کردیم و با خون شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی اکنون با همه مشکلات باقی مانده است. و سرنگونی رژیم پهلوی.

این مقام مسئول افزود: می توان در سایه امام، اشرار و اسلام زندگی کرد، اما متأسفانه دشمنی استکبار همچنان ادامه دارد و همانطور که انقلاب اسلامی با پیروزی خود شاخ استکبار را شکست و به تهدیدی جدی برای آنان تبدیل شد. منطقه، الان استکبار به دنبال تداوم دشمن هستند، اگر در داخل نفوذ نداشته باشند، نمی توانند پیشرفت کنند، هرچند کاری از دستشان برنمی آید، اما این پیشرفت را کند می کند و مشکل کوچکی ایجاد می کند.

معلمی در پایان گفت: در صنایع دفاعی و نظامی پیشرفت چشمگیری داشته ایم اما در صنایع دیگر مشکل داریم که نشان از بی ثباتی و نفوذ افرادی دارد که پیشرفت را کند می کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید