مستکبرین با ما هم عقیده نیستند/ تکنولوژی در انقلاب اسلامی برای کمال و سلامت است

ساعت: 16:18
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۶
کد خبر: 1806227

رئیس دفتر مقام معظم رهبری در امور اهل سنت کرمانشاه:

حجت الاسلام فاضلی با اشاره به اینکه فناوری در انقلاب اسلامی برای تعالی و سلامتی است، گفت: وقتی دشمن به دنبال کشتن دانشمندان ماست به این معناست که ما پیشرفت بزرگی داشته ایم و دشمن از پیشرفت ما می ترسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرصادنیوز، امروز شنبه مراسم بزرگداشت انقلاب به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی با حضور ائمه جمعه و جماعات، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، رئیس نهاد رهبری اهل سنت است. دفتر در کرمانشاه، استانداری و مردم انقلاب شهرستان سرپل ذهاب در مسجد اهل سنت قدرالحسینی این شهر به وقوع پیوست.

نورالدین فرزادی پور در این مراسم گفت: انقلاب اسلامی بر اساس اراده و خواست قلبی و حضور همه اقشار مردم ایجاد شد و حاصل حضور فعال و موثر همه اقشار مختلف اجتماعی در دوران امام خمینی (ره) است.

وی افزود: مهم ترین دستاورد انقلاب این است که فرصتی را برای ما ایجاد کرد تا به واجبات دینی خود عمل کنیم و به کمال و تقرب الی الله برسیم.

فرماندار سرپل ذهاب گفت: خدمات نظام در این شهرستان مرزی قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست و بسیار متفاوت است و امروز برکات زیادی را داریم که قبل از انقلاب آرزوی آن را در سرپل ذهاب در کمترین زمان داشتیم. بیش از 6 ماه در گذشته تنها 650 میلیارد ریال اعتبار در قالب 18 طرح انجام شد. سامانه گرمسیری یکی از خدمات بزرگ نظام و از تمایزات بزرگ کشور است. بازسازی، 36000 واحد مسکونی بازسازی شده است.

فرزادی پور گفت: اتحاد و همدلی که بین مذاهب مختلف اسلامی در سرپل ذهاب وجود دارد سرمایه بزرگی است.

حجت الاسلام فاضلی در ادامه این مراسم گفت: خدمات و توسعه در دوران انقلاب قابل مقایسه با قبل نیست، مردم قبل از انقلاب کمترین آسایش را نداشتند و مردم روستاها حتی از داشتن یک خودرو برای آمدن به شهر محروم بودند. از نظر امروزی اصلا قابل مقایسه نیست.

وی گفت: در گذشته ایران حتی نمی دانست که علوم زیادی وجود دارد، اما امروز در بسیاری از علوم پیشرو هستیم، در نانوپزشکی، موشک، علوم فضایی، سلول های بنیادی و بسیاری از علوم دیگر در وهله اول در منطقه.” هستند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری در کرمانشاه گفت: وقتی دشمن می خواهد دانشمندان ما را بکشد به این معناست که ما پیشرفت بزرگی داشته ایم و دشمن از پیشرفت ما می ترسد و دانشمندان ما توسط همین مکتب تربیت شده و تربیت شده اند. جمهوری اسلامی.» او می ترسد که اگر ما الگو شویم، تمام مکاتب ماتریالیستی در غرب باطل شود.

حجت الاسلام فاضلی افزود: فناوری در انقلاب اسلامی برای کمال و سلامت است. امروز دشمن به دنبال ایجاد تفرقه در کشور است تا این عزت و سربلندی را از بین ببرد. مستکبران با ما هم عقیده نیستند، در حالی که مستضعفان دنیا می دانند که آنها کیستند».

شهریار حیدری افزود: 43 سال از عمر پربرکت انقلاب می گذرد و این سال ها بر عزت، سربلندی و سربلندی مردم و نظام افزوده است.

وی افزود: دشمن از این عزت و سربلندی هراس دارد و به همین دلیل به دنبال ایجاد تفرقه بین مردم است.

نماینده مردم سرپل ذهاب در مجلس گفت: کشورهای همسایه در آمریکا حریم خصوصی شده اند در حالی که رهبر معظم انقلاب بارها هشدار داده اند که حضور آمریکا در منطقه باعث ناامنی می شود.

حیدری گفت: پیشرفت و خدمات شهرهای مرزی قابل مقایسه با دوران قبل از انقلاب نیست اما هنوز قانع کننده نیست و این افراد شایسته خدمات بیشتری هستند. پروژه‌های زیربنایی و ساختمانی باید ردیف‌های بودجه و بودجه سالانه بعدی را تخصیص دهند. «کشور: از آنجایی که در کمیته تلفیق بودجه هستم، تمام تلاش خود را برای تأمین مالی پروژه‌های زیربنایی در منطقه انجام داده‌ام.

حجت الاسلام جواد فاطمی نسب با استقبال از ایام الله دهه مبارک فجر گفت: انقلاب متعلق به همه مردم است و امروز همه ما مسئول پاسداری از آن هستیم.

وی تاکید کرد: در سرپل ذهاب وحدت به معنای واقعی وجود دارد که حاصل بصیرت و هوشیاری مردم است.

امام جمعه سرپل ذهاب گفت: باید دانش و اطلاعات خود را نسبت به دستاوردهای انقلاب افزایش دهیم و دهه فجر فرصت مغتنمی برای بیان دستاوردهای انقلاب است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید