ویژگی حوادث اخیر کشور امنیتی، فرهنگی و سیاسی بود/ دشمنی آمریکا با انقلاب ادامه دارد


ساعت: 19:49
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۲۳
کد خبر: 1910971

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا ماهیت اصلی حوادث اخیر کشور را امنیتی، فرهنگی و سیاسی عنوان کرد و گفت: در اغتشاشات اخیر هیچ شعار اقتصادی داده نشد و دشمن از موضوع استفاده کرد. از حجاب و عفاف برای رسیدن به اهدافی که هستید

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا به تشریح چرایی و چگونگی قیام 1401 توسط دشمن همایش طلاب و روحانیون استان زنجان پرداخت و اظهار داشت: سنتکام گزارش داد. وی منطقه را قدرتمند کرد و اذعان داشت که اگر آمریکا اقدامی نکند، دسترسی آمریکا به ایران در آینده غیرممکن خواهد بود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا به گزارش دیگری از سوی سنتکام از داخل ایران اشاره کرد که در آن اعلام شده بود مردم ایران برای تحولات اساسی و فضا آماده سرنگونی هستند و اظهار داشت: این دو گزارش تبدیل به خبر شد. خمیر مایه ای که شورش های 1401 را شکل داد

وی با بیان اینکه در تیرماه امسال جلسه ای بین آمریکا، انگلیس، رژیم صهیونیستی و گروه های براندازی این رژیم برگزار شد، گفت: این برنامه ها با فوت خانم امینی در مهرماه امسال انجام شد.

حجت الاسلام ساعدی در پاسخ به این سوال که چرا می گویند ایران از دسترس آمریکا خارج می شود، گفت: یکی به دلیل قدرت و ظرفیت بالای دفاعی ایران از جمله تاثیر پهپادها و موشک ها در آینده، افزایش ظرفیت غنی سازی، تشکیل دولت انقلابی است. که معتقد به مبانی و پایبندی به اصول، عضویت ایران در باشگاه کشورهای شانگهای، رویکرد فعال به شرق با در نظر گرفتن توافقات در حال شکل گیری، آغاز روند تثبیت قیمت ها و کنترل تورم، تثبیت وضعیت سوریه به عنوان محور مقاومت، قرارداد چهار میلیارد دلاری نفت با روسیه، تولید 6 نوع واکسن و کنترل کرونا دستاوردهایی بود که دشمنان را نگران کرد.

وی با بیان اینکه دشمنان ماهیت این دولت را می شناسند در حالی که ماهیت فکری این دولت انقلابی و وفادار به آرمان های امام و رهبری است، اظهار داشت: نگرانند که اگر این دولت در رسیدن به اهداف خود موفق شود هیچ جا نباشید نه رفتار خصمانه داشته باشید.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه دشمن یک جنگ ترکیبی ایجاد کرده است که به اصطلاح جنگ هیبریدی است، گفت: دشمن می خواهد بر نگرش سیاسیون تأثیر بگذارد و بر ادراک فرهنگی مردم مسلط شود. جنگ هیبریدی، ایجاد شبهه‌هایی از جمله شبهه‌آفرینی، تمامیت نظام، موفقیت و تردید در حقانیت نظام و نقض حریم رهبری، تسلیم شدن ایران در برجام، نقض امنیت از جمله مواردی بود. اهداف دشمن در شورش اخیر

آخرین اتفاقات در کشور یک جنگ رسانه ای بین المللی بود

وی با بیان اینکه تجزیه کشور یکی از اهداف اصلی آنهاست و شاهد اتفاقات خاصی در کردستان و جنوب شرق کشور بودیم، اظهار داشت: اتفاقات اخیر در کشور یک جنگ تمام عیار بدون سلاح سنگین بود. علیه ایران و به طور قطع می‌توان گفت که انترناسیونال نظامی رسانه‌ای بود که با هوشیاری، این شورش نیز مانند شورش‌های سال‌های گذشته، شکست دشمنان را به همراه داشت.

حجت الاسلام سعیدی در ادامه به ویژگی های فتنه 1401 پرداخت و افزود: ماهیت اصلی اتفاقات اخیر کشور امنیتی، فرهنگی و سیاسی بود به همین دلیل در اغتشاشات اخیر شعار اقتصادی داده نشد و دشمن از موضوع استفاده کرد. از حجاب و عفاف برای رسیدن به هدفش بازویش را آویزان کرد.

حجت الاسلام سعیدی روایت های کذب و کاشتن آن توسط رسانه های معاند را از ویژگی های فتنه اخیر عنوان کرد و گفت: یکی از اهداف دشمن در فتنه اخیر کشتار بود و سپاه نیروهای امنیتی و نیروهای خلاق وارد میدان شدند.

وی در ادامه به تشریح نحوه خنثی سازی اغتشاشات اخیر پرداخت و تصریح کرد: تدابیر رهبری در خنثی سازی اغتشاشات اخیر و نقش نیروهای امنیتی و نظامی و همچنین هوشیاری مردم ایران به ویژه مردم ایران بسیار مهم بود. استان زنجان در صحنه مورد توجه قرار گرفتند.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا با بیان اینکه خصومت آمریکا ادامه دارد، گفت: ملت ایران اهداف خود را مشخص کرده است و تا زمانی که جهاد کند هیچ وقت عقب ننشیند. تبیین یک وظیفه است و هر انسانی باید از او پیروی کند».

دیدگاهتان را بنویسید