معاون سیاسی سپاه: بیش از 90 درصد مردم حامی حفظ این نظام هستند/ عجله دشمن در شروع حوادث اخیر ترس از حل مشکلات رزق و روزی بود/ امروز جمهوری اسلامی در منطقه نفوذ راهبردی دارد.

معاون سیاسی سپاه: بیش از 90 درصد مردم حامی حفظ این نظام هستند/ عجله دشمن در شروع حوادث اخیر ترس از حل مشکلات رزق و روزی بود/ امروز جمهوری اسلامی در منطقه نفوذ راهبردی دارد.

روز جدید سردار جوانی با بیان اینکه مردم مشکل معیشتی و اقتصادی دارند اما با اصل نظام مشکلی ندارند و بیش از 90 درصد مردم موافق حفظ این نظام هستند، تصریح کرد: مردم با مشکلات اقتصادی و معیشتی مواجه هستند.

حوزه: سردار جوانی با بیان اینکه دشمن تلاش می کند نارضایتی ها را به شورش تبدیل کند و زمینه را برای سوریه ای شدن ایران فراهم کند، روحانیون را در عرصه «جهاد تبیینی» پیشگام دانستند.

سردار یدالله جوانی در ارتباط زنده تصویری با طلاب و روحانیون بسیجی از طریق فضای مجازی، اظهار داشت: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در چندین نوبت بر جهاد تبیین و اهمیت آن تاکید کرده و آن را وظیفه همگان به ویژه دانسته اند. مسئولان و تریبون ها

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب راه امیدآفرینی را جهاد تبیینی دانست و تصریح کرد: روحانیون در عرصه جهاد تبیینی پیشگام هستند.

تهدیدها را به فرصت تبدیل کنید

وی با بیان اینکه باید سه اقدام پیشگیرانه، تهاجمی و ضد آفندی در مقابل دشمن انجام شود، تصریح کرد: حوادث اخیر نشان داده است که ضعف ها و آسیب هایی داریم اما مهم این است که هرجا دشمن وارد شده توانسته ایم عمل کنیم. مانند زمان اجرای جنگ، تهدید را به فرصت تبدیل کنید تا آسیب های ما مانند گذشته نباشد که دشمن می خواهد وارد عمل شود.

سردار جوانی با بیان اینکه جنگی که امروز دشمن علیه ما انجام می دهد، جنگ ترکیبی یا جنگ ترکیبی با محوریت جنگ شناختی است که شاخه ای از آن را در این حوادث اخیر به طور گسترده مشاهده کرده ایم، جنگ روایی بود، خاطرنشان کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند: دشمن برای مهرماه یعنی روزهای حساس بازگشایی مدارس و دانشگاه ها برنامه دارد که البته زودتر به بهانه فوت خانم مهسا امینی وارد عمل شد.

دشمن سعی دارد نارضایتی ها را به شورش تبدیل کند و زمینه را برای سوریه ای شدن ایران فراهم کند

وی با بیان اینکه دشمن با استفاده از بسته های نارضایتی در صدد ایجاد دوگانگی بین مردم و حکومت، مردم و روحانیت و مردم و سپاه است، گفت: دشمن سعی دارد نارضایتی را به قیام تبدیل کند و زمینه سازی برای سوریه ای شدن ایران.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: اتاق جنگ دشمن در کشورهای اروپایی و آمریکایی ایجاد شد و سپس این اتاق جنگ به منطقه منتقل شد و کشورهای منطقه مانند عربستان و امارات تبدیل شدند. فعال، سپس خود رژیم صهیونیستی فعال شده است، خاطرنشان کرد: در حوادث اخیر رسانه هایی مانند اینستاگرام، عربستان اینترنشنال، منوتو و امثال آن به شبکه ای برای طرح عملیات، هدایت، کنترل و مدیریت جنگ خیابانی در کشور تبدیل شده اند. نقش عمده ای در تحریف، شک و تردید، ایجاد شایعه و ایجاد ترس و اضطراب داشته اند.

تلاش دشمن برای حمله به ایران برای جبران شکست های سوریه، عراق و یمن

وی با بیان اینکه دشمنان در اینجا می خواستند شکست های خود در سوریه، عراق و یمن را جبران کنند اما شکست خوردند و جای شکر دارد که خدا را شکر کنیم زیرا هزینه ها و سرمایه گذاری های هنگفتی انجام دادند، گفت: دشمن نقشه های بسیار خطرناک و عظیمی کشیده است. و در مورد مسائلی که حساب ویژه ای برای امور داخلی، گروه های تروریستی کومله و دموکرات ها، مسائل منطقه ای مانند آذربایجان و غیره باز کرده بود.

سردار جوانی با اشاره به اینکه ملت شریف ایران در روز سیزدهم آبان ماه با حضوری عظیم همه نقشه های دشمن را خنثی کردند که معجزه بود، گفت: با هتک حرمت ها، هجمه ها و زشتی هایی که شورشیان دارند. ملت ایران را دریافته است که شعار و هدف آنها چیزی جز مقابله با دین، تجزیه طلبی و مقابله با عناصر خودکامه در کشور نیست.

مردم مشکل معیشتی و اقتصادی دارند اما با اصل نظام مشکلی ندارند

وی با بیان اینکه مردم مشکلات معیشتی و اقتصادی دارند اما با اصل نظام مشکلی ندارند و بیش از 90 درصد مردم موافق حفظ این نظام هستند، گفت: مسئولان برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی با جدیت بیشتری تلاش کنند. مشکلات این ملت فهیم».

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از نگرانی های دشمن و عجله در راه اندازی آخرین حوادث را ترس از حل مشکلات معیشتی با هم افزایی سه قوه دانست و گفت: امروز جمهوری اسلامی یک نفوذ استراتژیک در منطقه و مقاومت نیروی قدرتمندی در منطقه است.رژیم صهیونیستی در یک دوراهی استراتژیک قرار دارد و مانند همپیمانان استکباری خود به شدت نگران آینده خود است و آمریکا و رژیم صهیونیستی رو به افول هستند و به زودی خواهند افتاد. منزوی و نابود شده است.

دیدگاهتان را بنویسید