ترس دشمن از قدرت نظامی، موشکی و پهپادی ایران/ نفوذ انقلاب اسلامی ایران در منطقه افزایش یافته است


ساعت: 13:36
تاریخ انتشار: 1301/09/24
کد خبر: 1918039

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمن از قدرت نظامی، موشکی و پهپادی ایران هراس دارد، گفت: نفوذ انقلاب اسلامی ایران با رهبری مقام معظم رهبری در منطقه گسترش یافته است. انقلاب.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش قم فوری، سردار حسین سلامی پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری سپاه شهید محلاتی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران اعتبار آمریکا و متحدانش را در جهان تحت رهبری معظم له زیر سوال برده است. رهبر انقلاب.

وی نقش رهبری و رهبری رهبر انقلاب را مهم دانست و ابراز داشت: تفکر رهبر انقلاب اسلامی بسیاری از مسائل را به عزت ملی تبدیل کرد و این باعث عصبانیت آنان از ایران اسلامی شد.

سلامی با بیان اینکه دشمن از جنگ گرفته تا تحریم و دیگر مسائل فرهنگی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی تلاش کرده است، تاکید کرد: امروز کشور ما تحریم های ظالمانه را به فرصتی برای پیشرفت تبدیل کرده است.

وی ادامه داد: امروز ایران چهره کشور محاصره شده ای ندارد و در کنار آن هر چه دشمن بر طبل تهدیدها بکوبد جز صدا از آن بیرون نمی آید و پس از مدتی آن صدا خاموش می شود.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه دشمن به دنبال از بین بردن نفوذ منطقه ای ایران است، تصریح کرد: دشمن در تلاش است تا جغرافیای سیاسی ایران را کاهش دهد و ایران بی ثباتی ایجاد کند که نیازمند غرب است که قطعا به هدف خود نمی رسد.

وی گفت: رهبری نفوذ انقلاب اسلامی ایران را در منطقه گسترش داده و این موضوع به مایه غرور ملی تبدیل شده است.

سردار سلامی تاکید کرد: دشمن از قدرت نظامی، موشکی و پهپادی ایران هراس دارد.

فرمانده کل سپاه بر لزوم حضور فعال در فضای مجازی برای مقابله با توطئه های دشمن تاکید کرد و گفت: دشمن در این فضا جوانان را مورد هدف قرار می دهد و با سوء استفاده از فضای نابسامانی تلاش می کند جوانان را تحت تاثیر قرار دهد. و اهداف شوم خود را در جامعه دنبال می کنند.

وی بیان کرد: برای قوی شدن در این عرصه باید برای آگاهی بخشی و تقویت ایمان تلاش کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید