3500 سبد رزق و روزی بین نیازمندان تربت جام توزیع شد


ساعت: 09:35
تاریخ ارسال: 05/12/1401
کد خبر: 1887480

بیدل گفت: در راستای محرومیت زدایی و تداوم طرح امداد دینی، همزمان با چهارمین روز از ایام شهادت اباعبدالله علیه السلام 3500 سبد رزق و روزی بین خانواده های محروم و نیازمند در تربت جام توزیع شد. حسین (ع) .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; پاسدار ابراهیم بیدل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تربت جام در مراسم توزیع 3500 سبد رزق و روزی بین نیازمندان شهرستان تربت جام که شب گذشته در ناحیه مقاومت بسیج تربت جام برگزار شد، گفت: با توجه به محرومیت زدایی و ادامه طرح امداد دینی، در چهارمین روز از ایام شهادت سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) 3500 سبد معیشت بین خانواده های محروم و نیازمند شهرستان تربجم توزیع شد.

وی بیان کرد: این سبدهای معیشتی با همت بسیج سپاه ناحیه تربت جام تهیه و با کمک کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی تربت جام بین نیازمندان شناسایی شده از قبل توزیع می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تربت جام با اشاره به اقلام تهیه شده در طرح امداد دینی در تربت جام گفت: ارزش هر سبد معیشتی یک میلیون تومان و شامل اقلامی از قبیل مرغ، برنج، ماکارونی، حبوبات و … است. .

بیدل خاطرنشان کرد: در مکتب اسلام بهترین کار خدمت به نیازمندان و محرومان است و مردم باید با ارائه خدمات به نیازمندان کمک کنند.

وی در تشریح این خبر در خصوص توزیع این سبدها و تحویل آنها به نیازمندان این شهرک، تصریح کرد: غربالگری و تحویل این سبدها در شهرک تربت جام با شناسایی افراد نیازمند در اولویت انجام و در اختیار مردم قرار می گیرد. افراد شایسته در این زمینه ها

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید