توزیع بیش از 500 سبد کالا بین نیازمندان سامی آباد


ساعت: 13:01
تاریخ انتشار: 1401/01/15
کد خبر: 1819428

برزگر گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان بیش از 500 سبد کالا بین نیازمندان با حضور معتمدین و مسئولان با همکاری سپاه و منطقه سمی آباد توزیع شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مولوی امانولا برزگر امام جمعه قعر جام تربت جام در گفتگو با صبح توس ضمن تبریک سال نو و ماه مبارک رمضان و تشریح فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند علامت و نوشتن روی یک کاغذ هدف اصلی نامگذاری نیست. سالها سیاست طول می کشد تا اتفاق بیفتد. تصریح کرد: پیگیری و اجرای دستورات مقام معظم رهبری برای رسیدگی به اقشار ضعیف همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان با همکاری سپاه و ناحیه سامی آباد تربت سفلی بیش از 500 سبد کالا با کمک سپاه و ناحیه سامی آباد پایین تربت. با حضور معتمدین و مسئولین بین نیازمندان توزیع شد.

وی افزود: از سپاه تربت جام و استاندار و همیشه سر صحنه جناب آقای رحمانی به دلیل تعامل سازنده با دستگاه های اجرایی منطقه تقدیر و تشکر می کنیم. ایجاد هم افزایی بیشتر برای اجرای فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای عملی مسئولان برای رفع مشکلات و محرومیت زدایی مردم منطقه.

امام جمعه از قعر جام تربت جام در پایان گفت: در نظام اسلامی جایگاه به خودی خود ارزشی ندارد و آنچه به این مسائل ارزش و اهمیت می بخشد استفاده بهتر از آنها برای خدمت به اسلام و خدمت به مردم است. .

برزگر گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان بیش از 500 سبد کالا بین نیازمندان با حضور معتمدین و مسئولان با همکاری سپاه و منطقه سمی آباد توزیع شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید