تهدیدها: حوادث چند روز اخیر در سراسر کشور نشان از نفرت نظام حاکم از انقلاب اسلامی دارد امروز که دولت انقلابی در خدمت مردم است، ضربه شدیدتر از قبل به دشمن وارد شده است.

تهدیدها: حوادث چند روز اخیر در سراسر کشور نشان از نفرت نظام حاکم از انقلاب اسلامی دارد امروز که دولت انقلابی در خدمت مردم است، ضربه شدیدتر از قبل به دشمن وارد شده است.

روز جدید شهردار تهران گفت: اتفاقات چند روز اخیر در سراسر کشور نشان از نفرت نظام حاکم از انقلاب اسلامی دارد. اگر 43 سال پیش شعارهای انقلاب اسلامی بر نظام سلطه زلزله زد و ضربه سختی به اربابان نظام سلطه وارد کرد و دل محرومان را روشن کرد، امروز بر اساس آن آرمان ها الگو می سازند. که عدالت، پیشرفت و معنویت حرف اول را می زند، مرگ حتمی پیشوایان ظلم است.

علیرضا زاکانی در مراسم افتتاحیه سه یاور در تهران گفت: دشمن با فرضیات نادرستی که انجام داده است سعی دارد نسل جوان را از مجموعه انقلاب اسلامی جدا کند. اما ارائه خدماتی مانند بهره برداری از شهرهای کمکی در نقطه مقابل این اقدام عمل می کند و هم نقش دشمن را از بین می برد و هم برای آینده ای بهتر نقش آفرینی می کند.

وی افزود: اتفاقات چند روز اخیر در سراسر کشور نشان از نفرت نظام از انقلاب اسلامی دارد. اگر 43 سال پیش شعارهای انقلاب اسلامی بر نظام سلطه زلزله زد و ضربه سختی به اربابان نظام سلطه وارد کرد و دل محرومان را روشن کرد، امروز بر اساس آن آرمان ها الگو می سازند. که عدالت، پیشرفت و معنویت حرف اول را می زند، مرگ حتمی پیشوایان ظلم است.

تهدیدها ادامه داد: مسئولان نمی خواهند اجازه دهند ما بلندی های افتخار را فتح کنیم. امروز که دولت انقلابی به مردم خدمت می کند، دشمن بیش از گذشته ضربه می خورد. امروز که دولت مصمم است گره‌های ظاهراً کور را بگشاید و مجلس و قوه قضائیه دست به دست هم داده‌اند تا از اقدامات جهادی حمایت کنند، دشمن این مشکلات را نمی‌بیند و نمی‌خواهد بن‌بست بگشاید و تلاش می‌کند تا همه جانبه به نتیجه برسد. این تلاش ها را نشان نمی دهد.

شهردار تهران در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه مسئولیت از همان روزهای اول تشکیل شورا و شهرداری دوره ششم در نظر گرفته شد، افزود: مسئولیت با جدیت پیگیری شد تا چاره اندیشی شود. تغییر و تحول با وجود مشکلات موجود. کلمه مسئولیت کلمه ای است که اساس و اصل انقلاب اسلامی و اسلام ناب است. برای اینکه بتوانیم مسئولیت بپذیریم و کار شایسته ای انجام دهیم، درک ما بر حل مشکلات و ساختن تهران با مشارکت همه نهادها بود.

وی افزود: در مدیریت شهری جدید حاکمیت مشارکتی را مد نظر قرار داده ایم و آنچه مهم است خدمت به مردم است. از مرداد ماه به فضل الهی با برنامه ریزی شورای ششم و مدیریت برخاسته از آن هر هفته تا دوازدهم بهمن و از آن تاریخ به همت سالگرد یک پروژه بزرگ در دستور کار قرار می گیرد. با ورود امام راحل (ره) به کشور تا عید نوروز هر روز در تهران افتتاح می شود که 80 درصد آن پایان کار و 2 درصد شروع کار بزرگی مانند شهید شوشتری است. بزرگراه.

و ادامه داد: بحث امور اجتماعی از همان ابتدا در این دوره مورد توجه قرار گرفت و قرارگاه اجتماعی در این رابطه تشکیل شد و بیش از 15 نهاد به صورت جدی به این امر پرداختند. سازمان هایی مانند استانداری، فرمانداری تهران و ری، فرجه، سپاه پاسداران، بسیج، بهزیستی، کمیته امداد، قوه قضائیه، دانشگاه های علوم پزشکی، ستاد مبارزه با مواد مخدر و همه این مجموعه ها گرد هم آمدند تا مشکلات اجتماعی تهران را حل کنند. این دستگاه ها تبدیل به کشور ما شدند و هر کدام مسئولیت خود را بر عهده گرفتند و سرانجام امروز مفتخریم که شاهد ایجاد ظرفیت 19 هزار و 700 نفری برای معتادان متجاهر در شهر تهران و امروز نیز با افتتاح این سه مرکز ظرفیت 1750 نفر به این مجموعه اضافه می شود که البته در فاز دوم نهم یاورشهر که کار آن از امروز آغاز می شود، 2500 نفر به ظرفیت اضافه می شود تا در نهایت پدیده زشت رخ دهد. خیابان خواب آلود بخشی از مردمی می شود که برای هر کدام از آنها امکان خلیفه الهی وجود دارد و شرایط امروز شایسته آنها نیست مشکلات آنها را حل کنید. امروز در مجموع بیش از 21 هزار نفر برای نگهداری معتادان متجاهر در تهران ایجاد شده اند.

وی تاکید کرد: قدم بعدی ما برای کودکان خیابانی است. اردوگاه بهزیستی ظرفیت پایان دادن به این پرونده بهزیستی و پایان دادن به ظلم و استثمار این کودکان را دارد و قدم بعدی متکدیان در شهر خواهند بود. ضمن اینکه رسیدگی به خانواده این عزیزان را نیز انجام خواهیم داد و این موضوع در کانون اجتماعی در دستور کار قرار دارد. مفتخریم که با خدمت به مردم و ایجاد زمینه برای مشارکت مردم، نور و افتخار را برای آینده ترسیم می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید