کلیباف: دشمن در حوادث اخیر بر هجمه های ناجوانمردانه رهبر معظم انقلاب متمرکز شده است/ باید بر اساس شاخص های انقلابی سعی در رفع نقاط ضعف داشته باشیم; ما به دنبال مدل هایی نیستیم که ارزش های ما نیستند

کلیباف: دشمن در حوادث اخیر بر هجمه های ناجوانمردانه رهبر معظم انقلاب متمرکز شده است/ باید بر اساس شاخص های انقلابی سعی در رفع نقاط ضعف داشته باشیم;  ما به دنبال مدل هایی نیستیم که ارزش های ما نیستند

محمدبکر کلیباف رئیس مجلس گفت: در حوادث اخیر دشمن با ترکیبی از فشار اقتصادی و تبلیغات شدید از هر طرف به انقلاب اسلامی و ایران عزیز هجوم برد تا بر اذهان و روحیه عموم مردم به‌ویژه جوانان.» کلیباف افزود: دشمن روی فشار آوردن به جامعه و حملات ناجوانمردانه به رهبر معظم انقلاب متمرکز شده بود و چه دروغ ها و حرف هایی را برای تجاوز به حرم ها و حرم ها و قرار دادن فرزندان در مقابل پدران قرار ندادند.

رئیس شورای اسلامی گفت: بررسی شاخص ها و عوامل انقلاب اسلامی نشان می دهد که سنت های الهی و مردم دو رکن پیروزی انقلاب اسلامی هستند.

محمدباقر قالیباف روز پنجشنبه در یادواره 2400 شهید نیشابور در این شهرستان افزود: حضرت امام خمینی (ره) هیچگاه از مردم غافل نشد و با تکیه بر این 2 عنصر انقلاب را به پیروزی رساند و آن را ادامه داد.

وی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس رمز پیروزی ما در برابر دشمنان مسلح، اتکا به مردم و وحدت کلمه به رهبری امام خمینی (ره) بود.

رئیس شورای اسلامی شهر گفت: در حوادث اخیر دشمن با ترکیبی از فشار اقتصادی و تبلیغات شدید از هر طرف به انقلاب اسلامی و ایران عزیز حمله کرده است تا بر ذهن و روان مردم به ویژه جوانان تأثیر بگذارد.

کلیباف اضافه کرد: دشمن روی فشار آوردن به جامعه و هجمه های ناجوانمردانه به رهبر معظم انقلاب متمرکز شده بود و چه دروغ ها و حرف هایی را برای تجاوز به مقدسات و حرم ها و فرزندان را در مقابل پدران قرار داده و جامعه را تفرقه انداخت. آنها به کل اخلاق جامعه و کل هویت ملی و دینی ما آسیب رسانده اند.

وی افزود: اگر دشمنان علیه ما اقدام نظامی نکرده اند به این دلیل است که در 44 سال گذشته تجربه کرده اند که ایران آنقدر قدرتمند است که نمی تواند در مقابل ما بایستد.

رئیس قوه مقننه گفت: باید نقاط ضعف خود را بررسی کنیم زیرا دشمن از نقاط ضعف ما به ما آسیب می زند و البته باید نقاط قوت خود را نیز ببینیم و به آنها افتخار کنیم تا جوانان امروز ما ناامید نشوند.

کلیباف تصریح کرد: سعی کنیم بر اساس شاخص های انقلابی نقاط ضعف را برطرف کنیم و همانطور که امام خمینی (ره) فرمودند به دنبال الگوهایی نباشیم که ارزش های ما نیستند.

دیدگاهتان را بنویسید