سعی می کنیم در شهریور 2 بازی خوب داشته باشیم/ سجادی گفت برای یک بازی دوستانه کمک مالی می کند


ساعت: 22:56
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۲
کد خبر: 1855492

حمید استیلی مدیر تیم ملی فوتبال کشورمان اعلام کرد که این تیم در شهریور ماه دو بازی دوستانه خوب در فیفادی خواهد داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حمید استیلی مدیر تیم ملی فوتبال کشورمان پیش از دیدار مقابل الجزایر برای این دیدار دوستانه گفت: شاید کمی دیر شده باشد اما در نهایت به مصاف الجزایر خواهیم رفت و امیدوارم بازی دوستانه خوبی داشته باشیم.

وی در خصوص بر هم خوردن برنامه های تیم ملی در این اردو گفت: در مورد اردوی کانادا صحبت کردیم و همه پیش بینی های ما بازی با کانادا، اکوادور و السالوادور بود که اردو را به هم زد و همه برنامه ریزی های ما را به هم ریخت. آقای سجادی به اردو آمد و با بازیکنان دیدار کرد و اعلام کرد که همه حمایت های دولت را خواهیم داشت تا مشکلی برایمان پیش نیاید. میرشاد ماجدی (رئیس فدراسیون فوتبال) هم قرار بود به قطر بیاید اما در تهران ماند تا بر امور فدراسیون نظارت کند و اسپانسر بگیرد.

مدیر تیم ملی فوتبال کشورمان که با برنامه فوتبال برتر صحبت می کرد با بیان اینکه یک بازی دوستانه خوب نیاز مالی دارد، گفت: آقای سجادی گفتند ما مشکلی نداریم و اگر بازی دوستانه فراهم شود منابع مالی آماده می شود. ما 20 میلیون دلار در فیفا و AFC داریم و اگر این پول مجانی بود، مشکلی نداشتیم. امیدوارم در فیفا بعدی دو بازی خوب داشته باشیم.

استیلی درباره غیبت ریاض مرز، اسلام سلیمانی و بغداد بونجا سه ​​بازیکن اصلی الجزایر در دیدار مقابل ایران گفت: دیروز تیم الجزایر را معرفی کردیم و سرمربی آنها اعلام کرد که با تیم اصلی اینجا هستند و این دیدار مهم است. ما چهار بار با الجزایر بازی کردیم، دو برد و دو برد برای الجزایر که آخرین بازی سال 2018 بود. ما در این بازی پیروز شدیم و امیدوارم این بار هم برنده شویم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید