برنامه ریزی لیگ برتر کار ما را سخت کرد/ می خواستیم یک بازی دوستانه در ترکیه داشته باشیم


ساعت: 01:47
تاریخ انتشار: 91/01/26
کد خبر: 1822056

بازیکنان تیم امید در شرایط سخت باید پیراهن تیم ملی را بر تن کنند

مدیر تیم امید ایران گفت: کادر فنی این تیم از مدیران فدراسیون فوتبال خواسته است تا دیداری دوستانه در ترکیه برگزار کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد محمدی پس از دیدار دوستانه تیم فوتبال امید ایران و گل گهر سیرجان که منجر به شکست دو بر صفر شاگردان مهدوی کیا شد، گفت: با وجود اینکه نتیجه ای کسب نکردیم اما بازی بسیار خوبی داشتیم. ” با تشکر از آقایان سجادی و مددی (وزیر ورزش و مدیر مجموعه ورزشی آزادی) که به ما کمک کردند تا این بازیکنان را به زمین اصلی ورزشگاه آزادی بیاوریم و شرایط بازی جدی را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه تیم امید به چنین مسابقاتی نیاز دارد، افزود: همانطور که به مدیران فدراسیون فوتبال و رئیس کمیته ملی المپیک گفتم، بازیکنان تیم امید به بازی های دوستانه بیشتری نیاز دارند و باید در خارج از ایران بازی کنند و در بازی مقابل هیچ تماشاگر نداشت. گل گهر اما حضور هواداران فشار مضاعفی به بازیکنان وارد کرد.

مدیر تیم امید با بیان اینکه مکاتبات بازی های دوستانه در حال انجام است، گفت: امیدوارم همین برنامه ها و حضور بزرگان ورزش ادامه داشته باشد تا بتوانیم سال های بعد به المپیک برسیم. با قراردادهای کادر فنی تیم امید مشکل داشتیم و هزینه را از دست دادیم. درخواست کردیم قبل از عزیمت به ازبکستان (برای شرکت در جام ملت های آسیا زیر 23 سال) به ترکیه سفر کنیم و با تیم باشگاهی درجه یک این کشور یک بازی دوستانه داشته باشیم.

محمدی در خصوص غیبت مدیران فدراسیون در دیدار امید و گل گهر گفت: دیروز (چهارشنبه) در خدمت آقای سجادی بودیم و ایشان گفتند به ورزشگاه می آیند. سجادی ما و بازیکنان تیم امید را تشویق کرد و این تیم دغدغه آنهاست. میرشاد ماجدی در مراسم سالگرد مرحوم نادر شرکت کرده بود و ما نتوانستیم به توافق برسیم.

وی با تاکید بر تدارک دیدارهای دوستانه مناسب برای شاگردان مهدی مهدویکی خاطرنشان کرد: بازیکنان تیم امید باید در شرایط سخت پیراهن تیم ملی را بر تن کنند و مقابل هواداران به میدان بروند. آنها کمتر در تیم های باشگاهی خودشان بازی می کنند و امیدوارم همه باشگاه ها با هم همکاری کنند تا بتوانیم از تمام پتانسیل موجود استفاده کنیم.

مدیر تیم فوتبال امید ایران با اشاره به لغو بازی این تیم با گل گهر پیش از این خاطرنشان کرد: مهدوی کیا از روز اول در برنامه خود عنوان کرده بود که در روز آخر اردو یک بازی دوستانه داشته باشیم. مسئولان باید شرایط را رعایت می کردند و ما نمی توانستیم قبل از افطار بازی کنیم. سپس خبر لغو بازی منتشر شد مبنی بر اینکه سجادی و مددی تلاش کردند تا این دیدار را در بهترین شرایط انجام دهند.

محمدی در پاسخ به این سوال که آیا مهدوی کیا از مسئولان فدراسیون ناراحت است یا خیر، گفت: خیر. از خودش می گوید اما همان نگرانی هایی که گفتم را دارد.

وی درباره همکاری باشگاه ها با تیم امید برای اطمینان از امید بازیکنان تصریح کرد: طبق تصمیم هیات مدیره فدراسیون هر دو تیم باید بازیکنان خود را در اختیار ما قرار دهند و ما باید با باشگاه ها تعامل داشته باشیم. برنامه لیگ برتر را دیدیم که متاسفانه هشتم خرداد به پایان می رسد. در حالی که اولین دیدار تیم امید 20 خرداد است، این موضوع کار ما را هم پیچیده می کند.

مدیر تیم امید با اشاره به لزوم ایجاد همکاری های دوجانبه بین تیم امید و باشگاه های کشورمان گفت: گرفتن بازیکنان اصلی تیم ها در خطر سقوط خوب نیست و سقوط می کنند. این بچه ها در خدمت تیم ملی هستند و نمی خواهیم هیچ باشگاهی آسیب ببیند. ممکن است در باشگاه هایشان بازی نکنند اما وقتی مربی می گوید باید به کمپ باشگاهی خود بروند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید