مهدی: از تغییرات بعدی در برنامه لیگ برتر اصلا راضی نیستیم/ آخرین بازی استقلال را می خواستیم.


ساعت: 08:21
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۵
کد خبر: 1803138

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: طی یکی دو روز آینده تاریخ جدید بازی استقلال و همادر را اعلام خواهیم کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سهیل مهدی، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران درباره تغییرات مداوم در برنامه لیگ برتر گفت: ما اصلا از این تغییرات پی در پی خوشحال نیستیم. مشکل استقلال قبل از بازی جام حذفی به طور ناگهانی به وجود آمد و سازمان لیگ بلافاصله پزشکان متخصص را در اختیار استقلالی ها قرار داد تا از سلامتی آنها اطمینان حاصل شود. بازیکنان استقلال قرنطینه شده و در خانه هستند.

وی همچنین گفت: برنامه این است که در دوره ای که تیم ملی بازی می کند، دیداری بین استقلال و هواداران برگزار شود. ما نمی‌خواهیم آسیبی به باشگاه‌ها وارد کنیم، اما متأسفانه بیماری ملی پوشان در تاج، ما را مجبور به لغو این مسابقه کرده است. چون تعدادی از بازیکنان به لیست اصلی منتقل شدند.

مهدی درباره تاریخ جدید این بازی گفت: طی یکی دو روز آینده تاریخ جدید بازی استقلال و هواداران را اعلام خواهیم کرد. باید احتمال استراحت بقیه این دو تیم را در نظر بگیریم و این دیدار احتمالاً بین 12 یا 23 بهمن برگزار می شود. زمانی که فولاد و سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنند، جام حذفی را ادامه می دهیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید