از قهرمانی در لیگ راضی نیستیم/ نباید داور را برای تمام نشدن مقصر بدانیم

ساعت: 20:44
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۱۸
کد خبر: 1790893

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باید بازی را می بردیم اما متاسفانه 2 امتیاز آسایش را از دست دادیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یحیی گل محمدی پس از تساوی 2 بر 2 پرسپولیس و هواداران در هفته نهم لیگ برتر، در نشست خبری حاضر شد و گفت: باید بازی را می بردیم اما متاسفانه 3 امتیاز را از دست دادیم. “ما قطعا ناراحت هستیم. موقعیت های خیلی خوبی داشتیم و از آنها استفاده نکردیم. در این شرایط تیم تحت فشار و استرس است. گل دوم توسط بازیکن حریف به ثمر رسید اما متاسفانه داوران او را ندیدند اما ما ما را درگیر کردیم.” باید از فرصت های این مسابقه استفاده کرد.

وی ادامه داد: چند فرصت می توانیم ایجاد کنیم؟ اگر گل نخوریم تیم تحت فشار و استرس قرار می گیرد و ممکن است تیم مقابل از ضربات ایستگاهی به گل برسد. امروز در ضربات آزاد هم گل خوردیم. گل دوم درست نبود و نمی توان در مورد این موارد زیاد صحبت کرد. بازی ای که ما مجبور به انجام آن نبودیم و تیم حریف با 10-11 بازیکن دفاع می کرد و برای ما سخت بود. در مجموع موقعیت ما در این دیدار خوب بود. اگر گل اول را می زدیم می توانستیم گل های بیشتری بزنیم اما فرصت طلب نبودیم. اول باید گل می زدیم اما نشد. باید برای مسابقات بعدی آماده شویم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره عملکرد خط دفاعی و دروازه بان تیمش در این دیدار گفت: دو گل زدیم که راحت بود. با این موقعیت ها مجبور نبودیم گل بزنیم. خیلی راحت گل زدیم. به بازیکنان گفتم نباید حریف را دست کم بگیریم چون دونده هستند. اگر از فرصت هایمان استفاده می کردیم این اتفاقات نمی افتاد.

گل محمدی در خصوص اشتباهات داوری و احتمال انصراف پرسپولیس از قهرمانی گفت: متاسفانه داوران امسال اشتباهات موثری داشتند. امروز داور خیلی خوب قضاوت کرد اما در صحنه گل دوم داور باید کمک می کرد یا خود داور زاویه بهتری داشت. اشتباهات زیادی صورت گرفته اما نباید داور را به خاطر تمام نشدن مقصر دانست اما از طرفی نمی توان به راحتی از کنار برخی صحنه ها گذشت. امیدوارم تمرکز داوران بیشتر شود، زیرا ما VAR نداریم و برای آنها سخت است. امیدوارم با تمرکز بیشتری بهتر بازی کنند.

وی با بیان اینکه پرسپولیس از قهرمانی در لیگ خسته به نظر می رسید و به دنبال قهرمانی در جام حذفی بود، گفت: قطعا این موضوع صحت ندارد. لیگ برای ما بسیار مهمتر از سایر جوامع است. مشکلات زیادی را پشت سر گذاشتیم و 5 بار قهرمان شدیم. به جای تقویت، مشکلات زیادی را تجربه کردیم. قبل از بازی گفتم از آنجایی که بازیکنان زیادی را از دست دادیم، باید تمریناتمان را افزایش دهیم. اتفاقاتی افتاده که نباید می افتاد و ما باید بیشتر آماده شویم تا قوی تر شویم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه دو گل تیمش امروز توسط مدافعان به ثمر رسید و مهاجمان توپ های زیادی را از دست دادند، گفت: امیدوارم در آینده این اتفاق رخ ندهد. موقعیت مهاجمان باید بهتر باشد و در عین حال بیشتر تمرین کنند و روی پاس دادن تمرکز کنند. همچنین تمرین گلزنی برای مهاجمان را هر هفته داریم، اما باز هم ممکن است توپ ارسال شود و کسی از آن استفاده نکند. وقتی هر تیمی مقابل پرسپولیس آزاد باشد، گلزنی در ابتدای بازی برای ما راحت تر است. باید بیشتر روی گلزنی تمرکز کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید