از عملکرد ایمیدرو و ایدرو در کرمانشاه راضی نیستیم.


ساعت: 21:31
تاریخ انتشار: 05/06/1401
کد خبر: 1886164

حجت الاسلام حسینی کیا گفت: ایدرو در این زمینه اشتباهات زیادی کرد و باید طرح های نیمه کاره ای که باعث آبروریزی استان کرمانشاه شد جبران شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرصاد نیوز، حجت الاسلام حسینی کیا در نشست فعالان اقتصادی استان کرمانشاه با اعضای کمیسیون صنایع و معادن شورای اسلامی، اظهار داشت: کرمانشاه در زمان جنگ بیش از 1200 بار بمباران و موشک باران شد و بیشترین شهدای زن و … بیشترین کودکان سرباز متعلق به استان کرمانشاه است. این استان دین خود را به انقلاب داده است و اکنون انقلاب باید دین خود را به مردم این استان بدهد.

یکی از اعضای کمیته صنایع و معادن شورای اسلامی افزود: شنیدن برخی مطالبات فعالان این حوزه برای ما دردناک است. وقتی یک فعال اقتصادی به این نتیجه می رسد که بهتر است در این زمینه کار نکند، نشان می دهد که قوانین تعریف شده کارساز نیست.»

این مسئول با اشاره به انتقاد برخی فعالان اقتصادی استان کرمانشاه در خصوص بورس، تصریح کرد: مدیران بورس نمی گذارند قیمت سقوط کند، سهام در بورس همیشه ارزش صعودی دارد اما همه شرکت ها دارای نوسان هستند. بنابراین باید سهام آنها از بورس خارج شود تا تعادل در این زمینه حاصل شود.

حجت الاسلام حسینی کیا بر لزوم در دستور کار قرار دادن پروژه های نیمه تمام در استان کرمانشاه تاکید کرد و گفت: ایدرو و ایمیدرو در کرمانشاه تکلیف خود را انجام نداده اند و باید به این موضوع رسیدگی شود و از عملکرد آنها راضی نیستیم.

وی با تصریح بر اینکه در حوزه معدن مخالفانی وجود دارد که در این زمینه حرف های زیادی برای گفتن داریم، تصریح کرد: استاندار کرمانشاه باید در حوزه معدن برای مخالفان تعیین تکلیف کند و مدیرانی که آقازاده هستند معرفی شوند. به این منطقه زیرا بسیاری از این مناطق مورد غفلت قرار گرفته اند.

نماینده مردم سنقروکلیایی در شورای اسلامی خاطرنشان کرد: طرح های نیمه کاره ای که باعث شرمساری استان شد، ایدرو در این زمینه اشتباهات زیادی کرد که باید جبران شود.

این مقام مسئول در ادامه با تاکید بر لزوم افزایش اختیارات استانی بانک ها در حوزه صنایع پشتیبان تصریح کرد: توان در حال حاضر 15 میلیارد تومان است که باید افزایش یابد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید