هنوز راضی نیستیم انگار به جام جهانی نرفتیم


ساعت: 13:20
تاریخ انتشار: 14/01/01
کد خبر: 1817274

سرمربی کره ای قبل از دیدار با ایران گفت: به دنبال پیروزی و رهبری هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ پائولو بنتو سرمربی کره جنوبی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل ایران گفت: قبل از این دیدار هر دو تیم با مشکل مواجه بودند و ویروس کرونا و مصدومیت برای هر دو تیم مشکل ایجاد کرد. شرایط ما مقابل ایران مثل بقیه بازی هایمان در انتخابی جام جهانی است.

وی افزود: سبک بازی ما با ایران متفاوت است اما فکر می کنم بازی جذابی باشد. ما سعی می کنیم رهبر باشیم. ایران امتیاز ویژه ای دارد و می تواند با تساوی در صدر جدول باقی بماند. ما به دنبال شکست از ایران هستیم و می خواهیم در این مسابقه پیروز شویم. ایران تیم قدرتمندی است اما هدف اصلی ما برد و رهبری است.

بنتو ادامه داد: ما فقط به دنبال 3 امتیاز این دیدار هستیم. درست است که حریف همه بازیکنانش را در اختیار ندارد اما تیم قدرتمندی است. ما به دنبال شکستن رکورد نیستیم. تنها چیزی که مهم است پیروزی تیم است و فردا با تمام وجود وارد زمین می شویم.

سرمربی کره ای گفت: ما می خواهیم بازی را پیش ببریم. می خواهیم در خط وسط کنترل باشیم تا بتوانیم به حریف فشار بیاوریم. ما با یک تیم قدرتمند بازی می کنیم و باید هوشیار باشیم.

سرمربی کره جنوبی در پاسخ به اینکه در صورت شکست ایران می تواند رکورد بیشترین پیروزی را در بین مربیان کره جنوبی به دست آورد، گفت: تمام تلاش خود را می کنیم تا 3 امتیاز را بگیریم و در گروه اول قرار بگیریم. همچنین مهم است که بهترین بازی ممکن را به عنوان تیم انجام دهیم. ایران شاید همه بازیکنانش را نداشته باشد اما مشخص است که حریف قدرتمندی است.

بنتو گفت: وقتی صحبت از رکوردها می شود، فکر می کنم پیروزی مهمتر از هر چیزی است. مهمترین چیز در فوتبال تیم و پیروزی است. ما خود را برای مسابقه ای آماده می کنیم که در آن هواداران به خوشی بپردازند و هر کاری که ممکن است انجام می دهیم تا پیروزی مورد نظر را به ارمغان بیاوریم. رتبه اول در گروه مهمتر از اهداف فردی خواهد بود.

او درباره ورود دیرهنگام ستاره کره جنوبی سان هیون مین و سایر لژیونرها به کمپ گفت: نقش این تیم کمک به سون هیون مین است که بهترین عملکرد خود را نشان دهد. او سه شنبه وارد کره شد و روز چهارشنبه امکان تمرین وجود داشت. در فوتبال بخش بدنی مهم است، اما بخش روحی یکسان است. او قبلا در مسابقات مقدماتی جام جهانی نشان داده که از نظر روحی قوی است، بنابراین معتقدم در بازی فردا هم این را نشان خواهد داد..

سرمربی کره جنوبی در واکنش به اینکه بیشتر بازی های قبلی ایران با کره جنوبی با تفاضل گل به پایان رسیده است، گفت: از آنجایی که در مرحله مقدماتی جام جهانی بازی کردیم، خود را برای بازی فردا آماده می کنیم. ما می خواهیم مثل همیشه با مالکیت توپ بر بازی مسلط شویم. سعی می کنیم تا حد امکان خط وسط را کنترل کنیم. همچنین در نظر داشته باشید که در طول مسابقه با تیمی قدرتمند روبرو هستید و باید به حریف خود احترام بگذارید. شما باید با حمله تا حد امکان قفل بازی را باز کنید


هفتم: هنوز راضی نیستیم انگار به جام جهانی نرفتیم

با وجود اینکه هر دو تیم جواز حضور در جام جهانی را کسب کرده اند، سان هیونگ مین، کاپیتان و ستاره تیم ملی کره می گوید این تیم طوری بازی خواهد کرد که گویی به جام جهانی صعود نکرده است.

سان در نشست خبری پیش از دیدار امروز با ایران گفت: ایران تیم قدرتمندی است و ما این را می دانیم. آنها برای بازی با کره هم آماده می شوند. در بازی های بزرگ، جزئیات تفاوت ها را مشخص می کند.

وی با اشاره به دیدار دو تیم در ورزشگاه آزادی که با تساوی به پایان رسید، گفت: هدف ما در این دیدار گرفتن سه امتیاز بود اما یک امتیاز گرفتیم. من مطمئن هستم و امیدوارم که در این بازی خانگی مقابل هواداران خود پیروز شویم.

خبرنگاری از کاپیتان کره جنوبی درباره صعود زودهنگام این تیم به جام جهانی و عدم فشار بر کره در دیدار مقابل ایران و امارات پرسید. شان گفت: همیشه زمان های سختی برای رسیدن به جام جهانی وجود داشته است. هدف اصلی و نهایی ما رسیدن به جام جهانی بود که به آن هم رسیدیم اما بازیکنان کره هنوز خوشحال نیستند. می خواهیم عملکرد بهتری داشته باشیم و در دو بازی آینده به عنوان تیمی بازی کنیم که هنوز به جام جهانی نرسیده است.

کاپیتان کره جنوبی همچنین درباره گل خود مقابل تاتنهام و اینکه آیا می تواند گل های خود را مقابل ایران و امارات در مقدماتی جام جهانی افزایش دهد، تاکید کرد: هدف ما محقق شد زیرا بازیکنان از منافع شخصی دست کشیدند. مهم نیست چه کسی در مسابقات گل زده است. به جای منفعت شخصی و طمع، فکر می کنم که چگونه بازیکنان می توانند در زمین خوب بازی کنند و با هواداران خوش بگذرانند.

سان با اشاره به دیدار با ایران با بیش از 60 هزار تماشاگر گفت: بسیار هیجان زده هستم. همانطور که همیشه گفته ام، فوتبال بدون هوادار یک ورزش بسیار متفاوت است. وقتی احساسات و علایقم را با هواداران به اشتراک می گذارم خیلی خوب است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید