کسب مدال طلا در جام جهانی راضی کننده بود


ساعت: 13:39
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۸
کد خبر: 1816601

قهرمان مسابقات تکواندو جام جهانی پاراکواندو رئیس فدراسیون گفت: با وجود اینکه با افت بدنی مواجه بودم اما از کسب مدال طلای مسابقات در تهران خوشحالم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی پوره نما نایب قهرمان بازی های پارالمپیک توکیو در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو درباره قهرمانی در جام جهانی فدراسیون پارا تکواندو که به میزبانی تهران برگزار شد، گفت: علاقه مندم بیشتر در مسابقات حضور داشته باشم. چون بعد از بازی های پارالمپیک توکیو به دلیل ویروس کرون دچار افت جسمی شدم. در این شرایط کسب مدال طلا برایم راضی کننده بود، هرچند دوست داشتم ایده آل ترین اتفاق در همه مسابقات برایم بیفتد.

پوره نما درباره میزبانی ایران از این رویداد بین المللی گفت: سطح مسابقات ایران نسبت به دوره قبل بالاتر بود و واقعاً انتظار این سطح از مسابقات را نداشتم. در این مسابقات تکواندوکاران خوبی از آذربایجان، ترکیه و ازبکستان حضور داشتند که بسیاری از آنها سهمیه بازی های پارالمپیک توکیو را داشتند.

نایب قهرمان پارالمپیک توکیو درباره چشم انداز خود برای بازی های پاراآسیایی هانگژو گفت: از بین همه ورزشکاران، ازبکستان برای من حریف کمی خواهد بود. البته قبل از بازی های پاراآسیایی در مسابقات پاراآسیایی شرکت خواهیم کرد و خواهیم دید که نتیجه این مسابقات چه خواهد شد.

وی در پایان درباره حضور هادی ساعی در راس فدراسیون تکواندو گفت: من یکی از افرادی بودم که دوست داشتم هادی ساعی سرپرست فدراسیون تکواندو شود و امیدوارم با حضور او اتفاقات خوبی در تکواندو رخ دهد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید