تکواندو نوجوانان جهان عباسی به مدال طلا دست یافت. شادلو و حقیگی کنار رفتند/ کار نمایندگان ایران با کسب 6 مدال طلا و 2 نقره به پایان رسید.


ساعت: 20:18
تاریخ انتشار: 1401/05/16
کد خبر: 1888468

آخرین روز از مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان در بلغارستان پیگیری شد و ابوالفضل عباسی به مدال طلا دست یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امروز (یکشنبه – 24 مرداد) روز پایانی مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان در صوفیه برگزار شد که این رقابت ها 68- و 68+ کیلوگرم دختران و 78+ کیلوگرم دختران بود. گروه پسران و تیم ملی در سه دسته نیوشا شادلو نماینده داشتند و الهام حقیقی از کسب مدال بازماندند و ابوالفضل عباسی در وزن بالای 78 کیلوگرم با غلبه بر حریفان خود بدون شکست یک دور به مقام قهرمانی دست یافت.

در وزن 78+ کیلوگرم مردان، ابوالفضل عباسی ابتدا در 2 راند متوالی “آمیت کومار” از هندوستان را شکست داد و سپس در 2 راند “پتروس اندرو” از قبرس را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

عباسی در این مرحله در 2 راند مقابل «آلتانگرل» از مغولستان به پیروزی رسید و در مرحله نیمه نهایی به مصاف «سرجیو ترویتینو» از اسپانیا رفت. او این مسابقه را نیز با صفر برد به پایان رساند و وارد نبرد نهایی شد.

عباسی در دو راند متوالی (14 بر 4 و 8 بر 18) مقابل لیو از کره جنوبی به مدال طلا دست یافت و آخرین مدال تکواندو ایران در این دوره از مسابقات را کسب کرد.

تیم ملی ایران در پایان این مسابقات؛ وی 6 مدال طلا و 2 نقره کسب کرد. سوگند شیری، مبینا نعمت زاده، ابوالفضل زندی، رضا کلهر، ابوالفضل عباسی و متین رضایی 6 مدال طلا و پرنیا سلمانی به همراه ساغر مرادی 2 مدال نقره برای تیم کشورمان کسب کردند.

تا ساعاتی دیگر رده بندی نهایی این مسابقات اعلام خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید