جودو در جام ریاست جمهوری تاجیکستان پایان کار نمایندگان ایران با کسب مدال های نقره و برنز


ساعت: 18:36
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۹
کد خبر: 1898647

دومین روز از مسابقات جودو جام ریاست جمهوری تاجیکستان صبح امروز سه شنبه 8 شهریورماه در شهر خجند آغاز شد که قاسم باغچکی نماینده وزن 91 کیلوگرم تیم ملی جودو کشورمان با غلبه بر نماینده کشور میزبان در جدول برگشت به مدال برنز دست یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون جودو، دومین روز از مسابقات جودو جام ریاست جمهوری تاجیکستان صبح امروز سه شنبه 8 شهریور ماه در شهرستان خجند آغاز شد که قاسم باغچکی نماینده تیم ملی جودو وزن تیمی 91 کیلوگرم کشورمان باز هم در جدول شانس شکست خورد و کشور میزبان به مدال برنز دست یافت.

وی در اولین مبارزه به مصاف حریف تاجیکستانی خود “مردوف اکمل” رفت و موفق شد این جودوکار را شکست دهد. نماینده تاجیکستان در دور دوم از مبارزه با باغچگی خودداری کرد و نماینده کشورمان راهی دور بعد شد.

باغچکی در مبارزه سوم مقابل نماینده قزاقستان قرار گرفت و با اخطار بازی را به حریف قزاق خود واگذار کرد و دوباره وارد جدول شانس ها شد.

باغچاگی در جدول برگشت ابتدا به مصاف نماینده ازبکستان رفت و این جودوکار را شکست داد. در ادامه مسابقات باغچگی با غلبه بر نماینده تاجیکستان به مدال برنز دست یافت.

لازم به ذکر است آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو در سالن مسابقات حضور داشت.

حسین کومی به عنوان مربی در تیم ملی حضور دارد. بابک مهاجری رئیس کمیسیون داوران نیز در این ماموریت به همراه تیم ملی حضور دارد.

علاوه بر این مهدی فاتی پور نماینده وزن 81- کیلوگرم کشورمان صاحب مدال طلا شد و حمیدرضا پاپی نماینده وزن 66- کیلوگرم کشورمان مدالی را کسب نکرد.

دیدگاهتان را بنویسید