جام کشتی دانکلوف و نیکولای پتروف پایان نمایندگان ایران با کسب 2 مدال طلا، یک نقره و 4 برنز


ساعت: 15:02
تاریخ انتشار: 14/01/12/01
کد خبر: 1809955

تیم های منتخب کشتی آزاد و فرنگی کشورمان در رقابت های بین المللی جام دانکلوف و نیکولای پتروف از بلغارستان با 2 مدال طلا، یک نقره و 4 برنز به کار خود پایان دادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت های بین المللی کشتی آزاد و فرنگی جام دانکلوف و نیکولای پتروف بلغارستان از 28 بهمن لغایت 1 اسفندماه در ولیکوترنوو برگزار شد و در پایان تیم ایران در مجموع 2 برد را به دست آورد. مدال طلا و یک مدال برنده نقره و 4 مدال برنز.

بر این اساس تیم ایران در کشتی فرنگی از سعید اسماعیلی و میثم دلهانی در کشتی گربه به مدال طلا دست یافت. 60 و 63 کیلوگرم و علیرضا عبدلی و علیرضا محمدی در گربه. 72 و 82 کیلوگرم.

همچنین نمایندگان کشورمان در کشتی آزاد در رشته گربه به مدال نقره دست یافتند. 97 کیلوگرم میثم عبدی و مدال برنز در گربه. 79 و 125 کیلوگرم مصطفی گیاسی و یداله محبی.

نتایج رزمندگان کشورمان به شرح زیر است:

کشتی آزاد:
در وزن 57 کیلوگرم کشتی آزاد، رضا مومنی در دور نخست با نتیجه 7 بر صفر صالح کاتب از الجزایر را شکست داد. وی در دور بعد مقابل هاشالوف افغانستان از آذربایجان با نتیجه 10 بر صفر شکست خورد و با توجه به شکست این مبارز در نیمه نهایی، مومنی از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن منهای 61 کیلوگرم داریوش حضرت گلی زاده در دور نخست مقابل کولسنیک از مولداوی با نتیجه 12 بر 10 شکست خورد و با توجه به شکست این رقیب مقابل راویندر از هند در مرحله یک چهارم نهایی، نماینده کشورمان از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 70 کیلوگرم یوسف کامرانی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 7 بر یک از سد ویسیلی مقدونیه گذشت. وی در دور بعد در مرحله یک چهارم نهایی مقابل رمضان رمضانوف از بلغارستان با نتیجه 11 بر 1 شکست خورد. و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال راهی گروه بازنده ها شد. وی در این گروه با نتیجه 7 بر صفر از سد واسیلی پتروف بلغارستان گذشت و راهی دیدار رده بندی شد. وی در این دیدار با نتیجه 6 بر یک مغلوب جیا آولیانی از گرجستان شد و پنجم شد.

در وزن ۷۹ کیلوگرم مصطفی گیاسی در دور نخست با نتیجه ۱۱ بر صفر حسن از بلغارستان را شکست داد. وی در دور بعد میرزاگالیف از قزاقستان را ۱۱ بر صفر شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله با سه اخطاره شدن این حریف روسی در حالی که 7 بر یک پیش بود به دیدار نیمه نهایی مقابل اشتاینوف راه یافت. وی در این مرحله مقابل علی شعبانوف دارنده مدال برنز جهان از بلاروس با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد و راهی این دیدار شد. وی در این دیدار با نتیجه 11 بر صفر از سد اریک رینبوک از استونی گذشت و به مدال برنز دست یافت.

در وزن 86 کیلوگرم محسن مصطفوی در دور نخست با نتیجه 6 بر صفر دمیان ایگلسیاس از اسپانیا را شکست داد. او در دور بعد مولداوی را با نتیجه 7 بر 2 مقابل لیلیان بالان شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. مصطفوی در این مرحله مقابل دنیس بالیوار از مولداوی با نتیجه 5 بر 2 شکست خورد و با شکست این مبارز در نیمه نهایی مصطفوی از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 92 کیلوگرم مهدی حاجیلویان پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل عثمان نورماگمدوف دارنده مدال برنز جهان از آذربایجان با نتیجه 9 بر 2 شکست خورد. او رفت.

در وزن 97 کیلوگرم آزاد، میثم عبدی در دور نخست، رادو لیفتر دارنده مدال نقره جهان از مولداوی را با نتیجه 5 بر صفر شکست داد. وی در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی یوتان اوتیموف از بلغارستان را با نتیجه 10 بر صفر شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. عبدی در این مرحله نیز ساحل هند را با نتیجه 6 بر صفر و ضربه فنی شکست داد و راهی دیدار فینال شد. حریف وی در دیدار نهایی ماگومدخان ماگومدوف کشتی گیر روس و قهرمان جوانان جهان با نتیجه 6 بر صفر و ضربه فنی مغلوب آذربایجان شد و به مدال نقره رسید.


در ماده 125 متر آزاد یداله محبی در دور اول با نتیجه 8 بر 3 مغلوب دزانیس هرامیانکوف از بلاروس شد اما با توجه به حضور این کشتی گیر در فینال، محبی به مصاف بازنده ها رفت. نماینده کشورمان در این گروه مقابل آرتم هاشنکو از اوکراین با نتیجه 8 بر 2 و ضربه فنی شکست خورد و راهی دیدار رفت. محبی در این دیدار 6 بر صفر فرانسیسکو از آمریکا را شکست داد و به مدال برنز دست یافت.




کشتی فرنگی و رومی:
در وزن 55 کیلوگرم سید آرش نگاری پس از استراحت در دور نخست در دور دوم دور دوم با نتیجه 11 بر صفر مغلوب الجزایر شد و با توجه به شکست این کشتی گیر الجزایری در نیمه نهایی، نگداری از دور رقابت ها حذف شد.

در وزن 63 کیلوگرم میثم دلهانی در دور نخست با نتیجه 8 بر صفر دیمیتریویچ از صربستان را شکست داد و راهی نیمه نهایی شد. وی در این مرحله اریک توربا دارنده مدال نقره اروپا را ۷ بر ۶ شکست داد و راهی فینال شد. وی در دیدار پایانی گرجستان دارنده مدال برنز جام جهانی زیر 23 سال را با نتیجه 4 بر 3 مقابل گرجستان شکست داد و به مدال طلا دست یافت.

در وزن 60 کیلوگرم، سعید اسماعیلی مبارز در دور نخست با نتیجه 9 بر صفر عبدالجابر جباری از الجزایر را شکست داد. وی در دور بعد 6 بر 1 قرقیزستان را شکست داد و ژولامان شارشن بیکوف دارنده مدال نقره جهان را شکست داد. اسماعیلی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی بلغارستان را 7 بر 2 ادموند نظریان را شکست داد و راهی فینال شد. او در آن مسابقه به دلیل غیبت ایراکلی دیزیستاراشویلی از گرجستان به دلیل مصدومیت به مدال طلا دست یافت.

در وزن 72 کیلوگرم علیرضا عبدلی در دور اول 8 بر یک پورتمن از سوئیس را شکست داد و در دور بعد با نتیجه 8 بر صفر علی ارسلان از صربستان مبارز کشورمان را شکست داد. به گروهی از بازندگان وی در این گروه 6 بر صفر رقیب هندی خود را شکست داد و راهی دیدار رفت. وی در این دیدار اوتار ابولادزه از گرجستان را با نتیجه 9 بر 6 و ضربه فنی شکست داد و به مدال برنز دست یافت.

در وزن 82 کیلوگرم علیرضا مهدی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 8 بر یک کیسمونی از مجارستان را شکست داد و در دور سوم با نتیجه 8 بر یک از سد آسیکیف قرقیزستان گذشت و راهی نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل گلا بولکوادزه قهرمان زیر 23 سال جهان از گرجستان با نتیجه 2-1 شکست خورد و راهی مرحله مقدماتی شد. وی در این دیدار با نتیجه 3 بر 1 با نتیجه 3 بر 1 از سد برانکو کواچیچ دارنده مدال برنز گذشت و به مدال برنز دست یافت.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید