جام کشتی دانکلوف و نیکولای پتروف دلهانی به تشک طلا رفت. گیاسی، کامرانی عبدلی و محمدی برای برنز


ساعت: 14:27
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۹
کد خبر: 1809386

میثم دلهانی فرنگی کار وزن 63 کیلوگرم از کشورمان امشب برای کسب مدال طلای جام نیکولای بلغارستان به مصاف حریفان می رود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت های بین المللی کشتی آزاد و فرنگی جام دانکلوف و جام نیکولای پتروف از 28 بهمن لغایت 1 اسفند در شهر ولیکو ترنوو برگزار می شود.

8 نماینده کشتی آزاد و فرنگی کشورمان در دیدارهای مقدماتی دیروز و امروز در رقابت های مجدد این رقابت ها به مصاف هم رفتند که کیاسی امشب برای کسب مدال برنز به مصاف حریفان خود می رود.

نتایج کشتی گیران کشورمان در پایان روز نخست این رقابت ها به شرح زیر است:

کشتی آزاد:
در وزن منهای 61 کیلوگرم داریوش حضرت گلی زاده در دور نخست مقابل کولسنیک از مولداوی با نتیجه 12 بر 10 شکست خورد و با توجه به شکست این رقیب مقابل راویندر از هند در مرحله یک چهارم نهایی، نماینده کشورمان از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 70 کیلوگرم یوسف کامرانی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 7 بر یک از سد ویسیلی مقدونیه گذشت. وی در دور بعد در مرحله یک چهارم نهایی مقابل رمضان رمضانوف از بلغارستان با نتیجه 11 بر 1 شکست خورد. و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال راهی گروه بازنده ها شد. وی در این گروه با نتیجه 7 بر صفر از سد واسیلی پتروف بلغارستان گذشت و راهی دیدار رده بندی شد.

در وزن ۷۹ کیلوگرم مصطفی گیاسی در دور نخست با نتیجه ۱۱ بر صفر حسن از بلغارستان را شکست داد. وی در دور بعد میرزاگالیف از قزاقستان را ۱۱ بر صفر شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله با سه اخطاره شدن این حریف روسی در حالی که 7 بر یک پیش بود به دیدار نیمه نهایی مقابل اشتاینوف راه یافت. وی در این مرحله مقابل علی شعبانوف دارنده مدال برنز جهان از بلاروس با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد و راهی این دیدار شد.

در وزن 92 کیلوگرم مهدی حاجیلویان پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل عثمان نورماگمدوف دارنده مدال برنز جهان از آذربایجان با نتیجه 9 بر 2 شکست خورد. او رفت.

کشتی فرنگی و رومی:
در وزن 55 کیلوگرم سید آرش نگاری پس از استراحت در دور نخست در دور دوم دور دوم با نتیجه 11 بر صفر مغلوب الجزایر شد و با توجه به شکست این کشتی گیر الجزایری در نیمه نهایی، نگداری از دور رقابت ها حذف شد.

در وزن 63 کیلوگرم میثم دلهانی در دور نخست با نتیجه 8 بر صفر دیمیتریویچ از صربستان را شکست داد و راهی نیمه نهایی شد. در این مرحله او اریک توربا دارنده مدال نقره اروپا را 7 بر 6 شکست داد و راهی فینال شد.

علیرضا عبدلی در وزن 72 کیلوگرم در دور نخست با نتیجه 8 بر یک پورتمن از سوئیس را شکست داد و در دور بعد با نتیجه 8 بر صفر علی ارسلان کشتی گیر کشورمان از صربستان را شکست داد. او به گروه بازندگان راه یافت. وی در این گروه با نتیجه 6 بر صفر رقیب هندی خود را شکست داد و راهی این دیدار شد.

در وزن 82 کیلوگرم علیرضا مهدی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 8 بر یک کیسمونی از مجارستان را شکست داد و در دور سوم با نتیجه 8 بر یک از سد آسیکیف قرقیزستان گذشت و راهی نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل گلا بولکوادزه قهرمان زیر 23 سال جهان از گرجستان با نتیجه 2-1 شکست خورد و راهی مرحله مقدماتی شد.

روز دوم:
رضا مومنی در وزن 57 کیلوگرم کشتی آزاد امروز در رقابت های انتخابی روز دوم این رقابت ها در نخستین مبارزه خود به مصاف حریفی از الجزایر می رود.

سایر کشتی گیران کشورمان در روز سوم این رقابت ها در مسابقات انتخابی حضور خواهند داشت.

ترکیب اعزامی ایران به این مسابقات و برنامه به شرح زیر است:

کشتی آزاد:
57 کیلوگرم: رضا مومنی
61 کیلوگرم: داریوش حضرت گلی زاده
70 کیلوگرم: یوسف کامرانی
79 کیلوگرم: مصطفی جیاسی
86 کیلوگرم: محسن مصطفوی
92 کیلوگرم: مهدی حاجیلویان
97 کیلوگرم: میثم عبدی
125 کیلوگرم: یداله محبی
مدرسان: مصطفی میرعمادیان – مجید نظری
داور: گلمرضا بهارلو

کشتی فرنگی و رومی:
55 کیلوگرم: سید آرش نگاری
60 کیلوگرم: سعید اسماعیلی
63 کیلوگرم: میثم دلهانی
72 کیلوگرم: علیرضا عبدلی
82 کیلوگرم: علیرضا محمدی
مربیان: شاه محمد بویری – سید نظام حسینی
رهبر: سید هاشم میرزاده

بر اساس برنامه این رقابت ها، مسابقات کشتی آزاد تا اوزان 61، 70، 79 و 92 کیلوگرم و اوزان 55، 63، 72 و 82 کیلوگرم کشتی در روزهای پنجشنبه و جمعه (28 و 29 بهمن ماه)، مسابقات در سال 57 ، اوزان 65 و 74 کیلوگرم کشتی آزاد و اوزان 87، 97 و 130 کیلوگرم روزهای جمعه و شنبه (29 و 29 بهمن ماه) و مسابقات کشتی آزاد تا اوزان 86، 97 و 125 کیلوگرم و اوزان 60، 67 و 77 کیلوگرم کشتی آزاد روزهای شنبه و یکشنبه (F.br. 20 و 1 اسفند) برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید