مبارزه جام دانکلوف و نیکولای پتروف در فینال عبدی و اسماعیلی / یداله محبی در گروه بازنده ها


ساعت: 11:01
تاریخ انتشار: 14/01/12/01
کد خبر: 1809851

میثم عبدی و سعید اسماعیلی به فینال وزن 97 کیلوگرم کشتی آزاد و 60 کیلوگرم کشتی آزاد به جام دانکلوف و نیکولای پتروف از بلغارستان راه یافتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت های بین المللی کشتی آزاد و فرنگی دانکلوف و جام نیکولای پتروف 28 بهمن ماه در ولیکوترنوو برگزار و به پایان می رسد. امشب داره میاد

در این رقابت ها از روز سوم چهار نماینده کشورمان در کشتی های آزاد و فرنگی به مصاف هم رفتند که سعید اسماعیلی در وزن 60 کیلوگرم کشتی آزاد و میثم عبدی در وزن 97 کیلوگرم کشتی آزاد به فینال رسیدند.

نتایج رزمندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 86 کیلوگرم محسن مصطفوی در دور نخست با نتیجه 6 بر صفر دمیان ایگلسیاس از اسپانیا را شکست داد. او در دور بعد مولداوی را با نتیجه 7 بر 2 مقابل لیلیان بالان شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. مصطفوی در این مرحله مقابل دنیس بالیوار از مولداوی با نتیجه 5 بر 2 شکست خورد و با شکست این مبارز در نیمه نهایی مصطفوی از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 97 کیلوگرم آزاد، میثم عبدی در دور نخست، رادو لیفتر دارنده مدال نقره جهان از مولداوی را با نتیجه 5 بر صفر شکست داد. وی در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی یوتان اوتیموف از بلغارستان را با نتیجه 10 بر صفر شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. عبدی در این مرحله نیز ساحل هند را با نتیجه 6 بر صفر و ضربه فنی شکست داد و راهی دیدار فینال شد. حریف او در دیدار نهایی ماگومدخان ماگومدوف کشتی گیر روس الاصل و قهرمان جهان جوانان آذربایجانی است.

در ماده 125 متر آزاد یداله محبی در دور اول با نتیجه 8 بر 3 مغلوب دزانیس هرامیانکوف از بلاروس شد اما با توجه به حضور این کشتی گیر در فینال، محبی به مصاف بازنده ها رفت. نماینده کشورمان در این گروه به مصاف آرتم هاشنکو از اوکراین می رود و در صورت پیروزی مقابل این حریف راهی دیدار رده بندی می شود تا به مصاف گرون فرانسیسکو از آمریکا برود.

در وزن 60 کیلوگرم، سعید اسماعیلی مبارز در دور نخست با نتیجه 9 بر صفر عبدالجابر جباری از الجزایر را شکست داد. وی در دور بعد 6 بر 1 قرقیزستان را شکست داد و ژولامان شارشن بیکوف دارنده مدال نقره جهان را شکست داد. اسماعیلی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی بلغارستان را 7 بر 2 ادموند نظریان را شکست داد و راهی فینال شد. حریف او در این دیدار ایراکلی دیزیستاراشویلی از گرجستان است.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید