مبارزه با جام دانکلوف و نیکولای پتروف دلهانی طلا شد / عبدولی، محمدی و گیاسی برنز گرفتند


ساعت: 23:35
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۹
کد خبر: 1809447

انجام قرعه کشی در روز سوم مسابقات؛ چهار مقام ایرانی مخالفان خود را پذیرفته اند

میثم دلهانی در مسابقات جام دانکلوف و نیکولای بلغارستان به مدال طلا دست یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت های بین المللی کشتی آزاد و فرنگی کوپا دانکلوف و نیکولای پتروف از 28 بهمن ماه در والیکو ترانوو بلغارستان آغاز و یکشنبه اول اسفندماه به پایان می رسد.

در پایان روز دوم رقابت های کشتی آزاد از جام دانکلوف و نیکولای پتروف از بلغارستان، میثم دلهانی در وزن 63 کیلوگرم، علیرضا عبدلی در وزن 72 کیلوگرم و علیرضا محمدی در وزن 82 کیلوگرم کشتی فرنگی و مصطفی گیاسی به مدال طلا دست یافتند. در وزن 79 کیلوگرم کشتی فرنگی به مدال برنز دست یافت.

نتایج رزمندگان کشورمان در پایان روز دوم به شرح زیر است:

کشتی آزاد:

در وزن منهای 61 کیلوگرم داریوش حضرت گلی زاده در دور نخست مقابل کولسنیک از مولداوی با نتیجه 12 بر 10 شکست خورد و با توجه به شکست این رقیب مقابل راویندر از هند در مرحله یک چهارم نهایی، نماینده کشورمان از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 70 کیلوگرم یوسف کامرانی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 7 بر یک از سد ویسیلی مقدونیه گذشت. وی در دور بعد در مرحله یک چهارم نهایی مقابل رمضان رمضانوف از بلغارستان با نتیجه 11 بر 1 شکست خورد. و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال راهی گروه بازنده ها شد. وی در این گروه با نتیجه 7 بر صفر از سد واسیلی پتروف بلغارستان گذشت و راهی دیدار رده بندی شد. وی در این دیدار با نتیجه 6 بر یک مغلوب جیا آولیانی از گرجستان شد و پنجم شد.

در وزن ۷۹ کیلوگرم مصطفی گیاسی در دور نخست با نتیجه ۱۱ بر صفر حسن از بلغارستان را شکست داد. وی در دور بعد میرزاگالیف از قزاقستان را ۱۱ بر صفر شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله با سه اخطاره شدن این حریف روسی در حالی که 7 بر یک پیش بود به دیدار نیمه نهایی مقابل اشتاینوف راه یافت. وی در این مرحله مقابل علی شعبانوف دارنده مدال برنز جهان از بلاروس با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد و راهی این دیدار شد. وی در این دیدار با نتیجه 11 بر صفر از سد اریک رینبوک از استونی گذشت و به مدال برنز دست یافت.

در وزن 92 کیلوگرم مهدی حاجیلویان پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل عثمان نورماگمدوف دارنده مدال برنز جهان از آذربایجان با نتیجه 9 بر 2 شکست خورد. او رفت.

کشتی فرنگی و رومی:

در وزن 55 کیلوگرم سید آرش نگاری پس از استراحت در دور نخست در دور دوم دور دوم با نتیجه 11 بر صفر مغلوب الجزایر شد و با توجه به شکست این کشتی گیر الجزایری در نیمه نهایی، نگداری از دور رقابت ها حذف شد.

در وزن 63 کیلوگرم میثم دلهانی در دور نخست با نتیجه 8 بر صفر دیمیتریویچ از صربستان را شکست داد و راهی نیمه نهایی شد. در این مرحله او اریک توربا دارنده مدال نقره اروپا را 7 بر 6 شکست داد و راهی فینال شد. وی در دیدار پایانی گرجستان دارنده مدال برنز جام جهانی زیر 23 سال را با نتیجه 4 بر 3 مقابل گرجستان شکست داد و به مدال طلا دست یافت.

در وزن 72 کیلوگرم علیرضا عبدلی در دور اول 8 بر یک پورتمن از سوئیس را شکست داد و در دور بعد با نتیجه 8 بر صفر علی ارسلان از صربستان مبارز کشورمان را شکست داد. به گروهی از بازندگان وی در این گروه با نتیجه 6 بر صفر رقیب هندی خود را شکست داد و راهی این دیدار شد. وی در این دیدار اوتار ابولادزه از گرجستان را با نتیجه 9 بر 6 و ضربه فنی شکست داد و به مدال برنز دست یافت.

در وزن 82 کیلوگرم علیرضا مهدی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 8 بر یک کیسمونی از مجارستان را شکست داد و در دور سوم با نتیجه 8 بر یک از سد آسیکیف قرقیزستان گذشت و راهی نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل گلا بولکوادزه قهرمان زیر 23 سال جهان از گرجستان با نتیجه 2-1 شکست خورد و راهی مرحله مقدماتی شد. وی در این دیدار با نتیجه 3 بر 1 با نتیجه 3 بر 1 از سد برانکو کواچیچ دارنده مدال برنز گذشت و به مدال برنز دست یافت.

همچنین امروز (جمعه) در وزن 57 کیلوگرم کشتی آزاد، رضا مومنی در دور نخست با نتیجه 7 بر صفر صالح کاتب از الجزایر را شکست داد. وی در دور بعد مقابل افغانستان هاشالوف از آذربایجان با نتیجه 10 بر صفر شکست خورد و با توجه به شکست این مبارز در نیمه نهایی، مومنی از دور مسابقات کنار رفت.

* برگزاری قرعه کشی در روز سوم مسابقات؛ چهار مقام ایرانی مخالفان خود را پذیرفته اند

امشب قرعه کشی اوزان پایانی این رقابت ها انجام شد که نتایج آن به شرح زیر است:

در وزن 86 کیلوگرم محسن مصطفوی در دور نخست به مصاف دامیان ایگلسیاس از اسپانیا می رود.

در کشتی آزاد تا وزن 97 کیلوگرم میثم عبدی از مولداوی در دور نخست با رادو لیفتر دارنده مدال نقره زیر 23 سال جهان مبارزه می کند.

در وزن 125 کیلوگرم یداله محبی در دور نخست به مصاف دزانیس هرامیانکوف از بلاروس می رود.

در وزن 60 کیلوگرم سعید اسماعیلی در دور نخست به مصاف عبدالجابر جباری از الجزایر می رود.

نمایندگان کشورمان ظهر فردا (شنبه) به مصاف حریفان خود می روند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید