یک طلا و یک برنز دیگر برای چالش آمادگی جسمانی ایران / رکورد ملی تیم ملی آمادگی جسمانی با سه طلا، دو نقره و یک برنز بسته شد.

ساعت: 18:01
تاریخ انتشار: 1300/08/16
کد خبر: 1782421

حضور سفیر ایران در کنار تیم ملی و دیدار با رئیس فدراسیون جهانی فوتبال

دو تیم ملی چالش تناسب اندام ایران در رده های انفرادی و نقره به مدال های طلا و برنز دست یافتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی در آخرین روز از مسابقات جهانی پرورش اندام و آمادگی جسمانی به میزبانی سانتوسوزانای اسپانیا، سه ملی پوش کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند.

امیر گلم زادگان تنها نماینده ایران در بخش آمادگی جسمانی آکروباتیک پس از رقابت با حریفان قدرتمند به مقام پنجم این رقابت ها دست یافت.

همچنین در ادامه مسابقات چالش آمادگی جسمانی علیرضا پیری و حسین رحیمی در قسمت انفرادی و در رده نقره حضور داشتند. در نهایت پیرمردی که به عنوان نایب قهرمانی به مدال طلا رسیده بود، این بار به مدال طلا دست یافت.

از سوی دیگر حسین رحیمی که در این مسابقه می توانست به مدال نقره یا حتی طلا برسد، به دلیل اشتباه و گذاشتن وزنه بر روی زمین نتوانست در شوت به میدان برود و از رقبای خود عقب ماند. در ادامه این مسابقات رحیمی موفق شد تاخیر را جبران کند و به مدال برنز دست یابد.

یکی از لحظات جالب مسابقات امروز حضور سفیر ایران در سالن بدنسازی و تماشای مسابقات ملی ایران در کنار رئیس فدراسیون پرورش اندام بود. دکتر حسن کاسکاوی همچنین با رافائل سانتونیا، رئیس IFBB دیدار کرد.

باید بگویم؛ پیش از این علیرضا پیری در رده طلا در بخش انفرادی مدال نقره، تیم دو نفره ایران یک مدال طلا و یک نقره و تیم 6 نفره ایران به مدال طلا در بخش تیمی دست یافتند.

به این ترتیب تیم ملی آمادگی جسمانی ایران که با سه نفر به جام جهانی اسپانیا رفته بود و در این تیم فقط از کمک استفاده می کرد، با سه طلا، دو نقره، یک برنز و پنجمی به کار خود پایان داد.

دیدگاهتان را بنویسید