در المپیک زمستانی اصلا ناامید نیستیم/ امیدواریم سهمیه سمانه بیرامی را احیا کنیم.

ساعت: 15:49
تاریخ انتشار: 1400/10/14
کد خبر: 1796215

بهترین بازیکنان جهان از نظر امتیازی به المپیک زمستانی اعزام خواهند شد

رئیس فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی گفت: امیدواریم همه کمک کنند تا این سهمیه سمانه بیرامی احیا شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عباس نظریان رئیس فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی در پایان هفته نخست لیگ بین المللی اسکی آلپاین در جمع خبرنگاران گفت: رقابت کنید. این مسابقات زیر نظر فدراسیون جهانی و شامل امتیاز جهانی برای اسکی بازان برگزار می شود. در پایان رقابت های انتخابی، نفرات برتر امتیازی جهان به المپیک زمستانی اعزام خواهند شد.

وی در خصوص اهمیت برنامه های فرهنگی به ویژه المپیک زمستانی گفت: ورزش یک پدیده اجتماعی است و بالاترین قدرت دیپلماسی در ورزش نهفته است و یکی از مهم ترین مولفه های ارتباط موثر در حوزه فرهنگی است. تمام تلاش فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی این است که تصویر بسیار خوبی از ورزش و جوانان کشورمان به نمایش بگذارد. در المپیک پیش رو از بسته های فرهنگی در ارتباط با سازمان هایی که در فضای فرهنگی به ما کمک می کنند استفاده خواهیم کرد و بسته فرهنگی که توسط فدراسیون و کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان برای تعامل با چین تهیه شده است، باید استفاده کنیم. این ظرفیت به درستی

وی در خصوص شرایط ویژه این دوره از المپیک زمستانی و انتظار برای اعزام تیم ملی گفت: در کنار مشکل تاج که یک مشکل جهانی بود، شرایط خاص کشورمان و کمبود برف بسیاری از فنی و کیفی ایجاد کرد. حضور خوب، مناسب، آبرومندانه و آبرومندانه ورزش ایران توسط نمایندگان کشورمان و سپس به فکر رتبه و نتیجه در بین اسکی بازان دنیا باشیم. با شناخت مربیان امروزی، فکر می کنم ظرفیت اسکی ایران بسیار بالاتر از اینها است و با برنامه ریزی خوب می توانیم در المپیک بعدی به دستاوردهای خوبی برسیم، اما از این المپیک اصلا ناامید نیستیم و مطمئنم ورزشکاران ما تلاش خواهند کرد. بهترین چیز برای کشف بهترین چیزها برای کشور است.

رئیس فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی در خصوص عملکرد درخشان سمانه بیرامی در مسابقات بین‌المللی ترکیه گفت: اتفاقی واقعا منحصر به فرد و منحصر به فرد برای ورزش ایران به ویژه در رشته اسکی صحرایی رخ داده است. سمانه بیرامی اولین نفر از 15 کشور شرکت کننده بود که 7 نفر از آنها ورزشکار منتخب المپیک زمستانی بودند و این اتفاق نشان می دهد که خانم بیرامی عملکرد استثنایی و توانمندی بالایی داشته است. با وجود تمام تلاش هایی که تاکنون انجام داده ایم، نتوانسته ایم به سهمیه المپیک رشته صحرانوردی بانوان برسیم. اما همچنان تلاش می کنیم و مکاتبات رسمی را انجام می دهیم و امیدواریم همه ما را در احیای این سهمیه یاری کنند.

وی در خصوص میزبانی پیست اسکی بین المللی توچال گفت: از مدیریت تله کابین توچال و به ویژه دستیار که از ابتدای اردوی تیم ملی همه امکانات را در اختیار ما گذاشتند تشکر می کنم. با تشکر از اسکی تهران، ساوه شمشکی، رئیس هیئت مدیره و ساوه درودی، دبیر و مدیرعامل، امروز شاهد یکی از بهترین مسابقات در سال های اخیر بودیم و به گفته خود رقبا، این مسابقات در سطح جام جهانی برگزار شد. و این جز با همدلی و همکاری و برنامه ریزی این عزیزان امکان پذیر نبود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید