کاروانی با کیفیت و مدال آور به المپیک ناشنوایان اعزام می کنیم / امیدواریم در اکثر رشته های اعزامی طلا بگیریم


ساعت: 17:09
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۱/۲۷
کد خبر: 1822402

رئیس فدراسیون ناشنوایان با اشاره به اعزام کاروان با کیفیت برای بیست و چهارمین دوره بازی های المپیک برزیل گفت: تلاش می کنیم بهترین عملکرد را در این دوره نسبت به دوره قبل داشته باشیم و جایگاه خود را ارتقا دهیم. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون ناشنوایان، مهران تیشه گران درباره وضعیت کاروان اعزامی به المپیک ناشنوایان گفت: کاروان ایران متشکل از 75 ورزشکار (59 مرد و 16 زن) و 32 کادر فنی در 8 رشته ورزشی تیراندازی، کاراته. ، تکواندو، جودو، فوتبال، والیبال ساحلی، دو و میدانی و کشتی آزاد و فرنگی در بیست و چهارمین دوره بازی های المپیک ناشنوایان حضور خواهند داشت.

رئیس فدراسیون ناشنوایان در پاسخ به این سوال که در کدام رشته ها شانس کسب مدال طلا را داریم، گفت: با توجه به تلاش ورزشکاران و اردوها امیدواریم در اکثر رشته ها مدال طلا کسب کنیم.

مهاجمان با بیان اینکه تیم در شرایط بسیار خوبی قرار دارد، افزود: تیم های اعزامی از نظر فرم بدنی، روحی و روانی در شرایط بسیار خوبی هستند و مشکل خاصی وجود ندارد.

وی در پایان فوتبال را اولین تیم اعزامی به المپیک عنوان کرد و گفت: مسابقات فوتبال از دهم اردیبهشت ماه در برزیل برگزار می شود و تیم فوتبال هفتم اردیبهشت ماه برای حضور در این رقابت ها راهی برزیل می شود.

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید