کسب 4 مدال طلا و برنز بازی های ناشنوایان برزیل در روز اول تکواندوی ناشنوایان/ ناشنوایان 100 متر نایب قهرمان به نیمه نهایی


ساعت: 08:28
تاریخ انتشار: 1401/02/18
کد خبر: 1837071

ششمین روز بازی های ناشنوایان برزیل با کسب مدال های رنگارنگ کاروان ایران به پایان رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش ناشنوایان ؛ پس از بازی های المپیک تابستانی ناشنوایان 2021 در کاسیاس دوسول برزیل، صبح امروز شنبه 15 اردیبهشت ماه اوزان اول و سوم مردان و زنان برگزار شد و در نهایت علیرضا شریفی منش و فاطمه زهرا زلیکانی به مدال طلا و مرضیه خوش هاول و بهزاد دست یافتند. امیری مدال برنز گرفتند.

نتایج مسابقات امروز:

سلامتی مرضی 49 کیلوگرم:

وی در دیدار نخست حریفی از اوکراین را با نتیجه 7 بر 5 شکست داد، در دیدار دوم تکواندوکار قزاقستان را با نتیجه 28 بر 3 شکست داد، در نیمه نهایی شکست خورد و پس از پیروزی 30 بر 7 مقابل، به مدال برنز دست یافت. یک تکواندوکار اهل کره

فاطمه زهرا زلیکانی وزن 57 کیلوگرم:

وی در اولین دیدار خود ۱۵ بر ۳ حریف یونانی خود را شکست داد و در نیمه نهایی ۱۹ بر ۱۹ تکواندوکار ازبکستانی را شکست داد و به فینال راه یافت و پس از شکست ۲۴ بر ۱۶ حریف ترکیه ای مدال طلای المپیک را از آن خود کرد.

علیرضا شریفی منش وزن 58 کیلوگرم:

وی پس از استراحت در دیداری دشوار در دور طلایی رقیب یونانی خود را با نتیجه 12 بر 14 شکست داد، در نیمه نهایی نیز با نتیجه 19 بر 14 تکواندوکار قزاقستانی را شکست داد و فینالیست شد.

بهزاد امیری وزن 68 کیلوگرم:

حریف کوبایی در اولین مسابقه خود به دلیل نداشتن اضافه وزن برنده اعلام شد. وی در دومین مسابقه با نتیجه 19 بر 8 تکواندوکار کره ای را شکست داد و در مرحله نیمه نهایی در راند طلایی مغلوب حریف یونانی شد و از راهیابی به فینال بازماند و با نتیجه 3 بر 3 تکواندوکار ونزوئلا را شکست داد و به مدال برنز دست یافت. .

هاشم یادگاری دونده 100 متر ایران پس از المپیک ناشنوایان و در پایان روز ششم این رقابت ها در دو مرحله مقدماتی اول شد و راهی نیمه نهایی شد. در این مرحله 82 دونده حضور داشتند و مرحله نیمه نهایی نیز صبح فردا یکشنبه 18 اردیبهشت برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید