اسدالزاده تمام برنامه ریزی های لازم برای ترک اردوی نروژ را انجام داده بود/ امیدواریم سهمیه بازی های جهانی را کسب کنیم.

ساعت: 12:41
تاریخ انتشار: 1400/08/29
کد خبر: 1785716

برای دومین بار در تاریخ پاورلیفتینگ به مسابقات برون مرزی اعزام شد

سرمربی تیم ملی پاورلیفتینگ گفت: در گذشته آرزوی ما حضور در مسابقات برون مرزی بود و برای دومین بار در تاریخ پاورلیفتینگ به مسابقات برون مرزی اعزام شدیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، رحیم عسکری سرمربی تیم ملی پاورلیفتینگ در خصوص حضور تیم ملی پاورلیفتینگ ایران در رقابت های جهانی نروژ گفت: تیم ملی پاورلیفتینگ کشورمان با حضور در مسابقات جهانی کار بسیار خوبی انجام داد. مسابقات جهانی مسابقات نروژ. در سال 1380 که پاورلیفتینگ زیر نظر فدراسیون وزنه برداری فعالیت می کرد، تیم ملی برای اولین بار در جام جهانی شرکت کرد و بعد از 21 سال برای دومین بار به عنوان تیم ملی حضور پیدا کردیم.حمایت نصیرزاده و فرشید سلطانی. ممکن نبود قبل از اعزام تیم ملی با وجود پنجمین قله تاج و اوج تاج دلتا، مربیان و برنامه های آنها هر روز صبح توسط مربیان بررسی می شد تا آماده باشند.

وی در مورد سطح مسابقات و شرایط کیفی تیم ایران در مسابقات تصریح کرد: همانطور که می دانید این مسابقات ورودی مسابقات است. بازی های جهانی شناخته شده است که هر چهار سال یک بار برگزار می شود. در مسابقات پاورلیفتینگ با تجهیزات هنوز با سطح اول دنیا فاصله داریم. البته اتفاقاتی که در اردو افتاد باعث شد تا افرادی با بهترین شرایط در این مسابقات شرکت نکنند.

سرمربی تیم ملی پاورلیفتینگ با اشاره به اتفاقات رخ داده در این سفر گفت: متاسفانه امیر اسدالزاده تمام برنامه ریزی های لازم را برای خروج از اردوی تیم ملی انجام داد. بعد از رفتن او از تیم ملی متوجه شدیم که او ضروری ترین وسایل را از ایران نیاورده و حتی در چمدانش هم غذا نیست. اما او برای نشان دادن آن تی شرتی با عکس سردار شهید با خود به آلمان برد و به دروغ اعلام کرد که تحت فشار ارتش قرار گرفته است.

عسگری در خاتمه گفت: از زحمات رئیس فدراسیون نباید غافل شد. نصیرزاده هر چه می توانست و نباید بر امواج احساسات سوار می شد کرد. او است که مسابقات را در لیگ پایه گذاری کرد و در قبیله قدرت واسطه شد. زمانی آرزوی ما حضور در مسابقات بین المللی بود و با حمایت نصیرزاده و سلطانی به این آرزو رسیدیم. در چنین شرایطی اقدام یک ملی گرا نباید کل مجموعه اقوام قدرت و فدراسیون بدنسازی را زیر سوال ببرد. امیدواریم در آینده رقبای ما در مسابقات آسیایی امتیاز کافی کسب کنند و اجازه حضور در مسابقات را پیدا کنند. بازی های جهانی برای قهرمانی در مهمترین تورنمنت در رشته های غیر المپیکی.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید